fara shlipi


Pufu e racit. Rau. Toata noaptea a plans pentru ca ii era foame dar nu putea suge din cauza nasului infundat.
Da-i scoate mucii cu aspiratorul nazal, indoapa pufosul cu bilute homeopate, pune-i ser in nas, pune-i picaturi, leagana-l, mangaie-l, canta-i.. si tot asa de la 6 seara pana la 6 dimineata.

Asta a fost a treia noapte consecutiva in care pufu nu a dormit iar mie-mi vine sa plang de oboseala.

2 responses to “fara shlipi

  1. Uff, nasol cand se intampla asta. Mai ales ca oricum tanarul domn se pare ca-i pasare de noapte, mai pune si raceala si esti aranjaata😦
    Multa sanatate piciului si sa speram ca ii trece. Si ca reusesti si tu sa te odihnesti, ca nici asa nu e chiar OK

    • multumim🙂
      am cumparat o carte despre cum se face masajul Shiatsu si am aplicat pe nasul infundat al mucosului. a functionat! sau poate ca una din cele enspe chestii homeopate cu care l-am indopat, si-a facut pana la urma efectul🙂
      partea naspa este ca am luat eu din nou, gripa. pumpkina e si ea gripata, paracetamolul nu pare sa functioneze la durerea mea de cap, asa ca am niste zile.. hmm..or sa treaca la un moment dat.
      sper ca voi sunteti bine, sanatosi-voinici🙂

Lasă un răspuns

