de dimineata


Nu stiu cat dureaza, asa ca am sa scriu repede cate ceva aici.

Toti dorm. Bine, e 6 dimineata iar eu sunt treaza de la 4, asa ca nu-i o mirare chiar asa mare. Ce ma bucura este ca doarme pufu. Desi a tot supt toata noaptea pentr ca i se uscau mucoasele probabil (e cam uscat aerul in camera), de dormit a dormit. M-a pocnit cu picioarele, pentru ca el nu doarme decat de-a curmezisul patului meu, m-a cautat prin pat imediat ce incercam sa ma dezlipesc de el sa stau si eu pe spate, dar a dormit.
Sunt complet intepenita si-am o masiva durere de cap care vad ca nu trece cu paracetamoale. Ca de-aia am si adormit aseara la 8 cand s-a culcat pufarinul, ca iar sunt racita. Ma rog, asta e gripa.

Pufulete mai nou are un program special. La 5 se freaca la ochi de mai-mai sa si-i scoata, ii dau repede sa manance ceva, si se culca. Doarme o jumatate de ora, dupa care cand vine taxu de la serviciu, el e fresh! Cum intra mamutul pe usa, hop si pufarinul sa ii sara in brate.
Pumpkina vazand ca fate-su sare pe taxu’ si ca are parte de giugiuleala, evident ca vrea si ea.
Si uite cum, oricat de tare m-ar enerva dobitocul    dragul de el, tot zambesc cu gura pana la urechi vazand cat de incantat e pufosul sa il traga de orbite si de globii oculari, in timp ce pumpkina e calare pe spatele lui si-i da bice :)))

Azi trebuie sa mergem sa cumparam brad, luminite and stuff, pentru ca atunci cand ne-am mutat, masculul si-a bagat picioarele, si-a aruncat toate ornamentele de pom.

Am impachetat deja doua cutii mari pentru pumpkina😀
In aia mai mare sunt chestii utile, gen: geaca noua (da, stiu ca e a treia pe sezonul asta dar a crescut deja si una i-a ramas cam mica), jeansi, manusi pentru zapada si multe altele. Comandate toate frumos de pe net, ca n-am avut timp sa bantui magazinele :))

In cea de-a doua cutie sunt chestii de printesa balerina. Rochie de printesa, pantofi de balet, tutu, margele, bratari, chestii d-astea.
Ieri am reusit sa ajung la magazin sa-i cumpar si parfum, ca daca nu primea de la Mosu, dadea iama in ale mele si nu-s prea incantata de asta :))

Anul asta am refuzat sa ii cumpar chestii aiurea, pentru ca deja de ziua ei i-am cumparat numai chestii inutile si cu care s-a jucat de maximum 5 ori de-atunci.  A primit oricum de la bunica-sa din Ro, o papusa d-aia fluturas, gen Barbie, asa ca e incantata ca mosul i-a lasat cadou si acolo iar eu am scapat sa mai dau banii pe skeletoana aia.

Masculul si eu ne-am primit cadourile cam pe parcurs. El are un telefon nou si bestial, pe care o sa dea banii la salariu, a primit jeansi, eu am primit adidasi (2 perechi <3) si cremele alea pe care am dat o caruta de bani si-am zis ca sunt in contul Craciunului.
Nu zic ce i-am pregatit, ca poate baga ochiul pe aici, dar oricum i-am mai luat ceva, si sper sa-i placa. Desi are telefonul ala bestial care cam suplineste ce i-am luat eu, dar plm, de unde sa stiu ca o sa si-l cumpere?

Gata, ma duc ca s-a trezit pumpkina, foarte nedumerita ca taxu  inca doarme :))

6 responses to “de dimineata

  1. :)) dobitocul?? cand te citesc, ma simt mult mai bine! ma simteam vinovata ca-l apelam pe fostul mascul din ecuatie „boule” :))) dar mi-a trecut😛

  2. ”Nu zic ce i-am pregatit, ca poate baga ochiul pe aici”, adică el are cunoștință de ceea ce scrii tu pe aici?

    • nu. sau cel putin asa pretinde.dar stie despre existenta blogului. iar daca citeste aici ca parerea mea despre el zilele astea, este ca e un dobitoc, mi-e egal.

  3. Intrasem sa te intreb exact ce te-a intrebat si Amelia asa ca plec sughitans si cu raspunsul:)))
    Ti-am mai zis cred ca esti super tare si ca nu mai pot de dragul tau, nu?

Lasă un răspuns

