si-am plecat sa tai un copac..


Mers in Ikea, cumparat 3 rahati plus un corp de biblioteca (38 euro), scor: 80 euro.
Mancat chiftele si un snitel despre care scria ca e de porc dar avea gust de peste: 15 euro.
Pufu n-a dormit, pumpkina ne-a chiaunit de creieri cu bradul: cand cumparam copac, de unde luam copac si asa mai departe. Am corectat-o de cateva ori si i-am zis „brad, nu copac”, da’ in germana se zice copac si nu brad, asa ca n-am avut  sanse de succes.

Am fost la cumparaturi ca nu mai aveam prin frigider decat niste chestii care miroseau dubios, pufu a adormit brusc, cu capul pe umarul lui taxu’.
A dormit asa, vreo 20 de min, pana am ajuns acasa, cand s-a trezit brusc.

Cum n-am cumparat copac de la Ikea, ca n-am vrut sa mergem pe autobahn cu el agatat pe acoperis, masculul a plecat sa caute, ca nu mai aveam viata cu pumpkina.

Pufu s-a mai culcat vreo 10 minute, dupa care a venit in sufragerie sa traga de chestii pe aici.
Am mutat lampa de langa fereastra, si-am montat bradul acolo, iar lampa a ramas in mijlocul casei. Fix la indemana pufului care s-a apucat sa traga de ea cu mare zel.

Pumpkina a impodobit bradul, asa ca arata de parca in loc de colinde ar trebui sa ascultam manele. Oricum mi-a fost tare draga asa cum a pus ea globulete peste tot, si-a aruncat cu beteala in toate directiile.

Luminitele le-a pus taxu’.

L-am dus din nou pe pufu la culcare, dar avea chef de joaca. A venit si taxu’, si la un moment dat si-a bagat capul sub halatul meu de pe pat. Pufu se uita la taxu’, si ii cauta capul prin pat, ca vedea ca nu-i acolo unde trebuia sa fie.
Am zis ca mor de ras vazand mutrita lui nedumerita. Eu il intrebam: unde e tati? Iar el se uita la corpul lu’ taxu’, si cand ajungea acolo unde trebuia sa fie capul, se uita de jur imprejur prin pat, cautandu-l :))
Pentru ca a fost foarte amuzant, am bagat si eu capul sub paturica lui, fara sa vada, si cand il intreba taxu’ unde e mami, tot asa facea. Mi-am scos capul de sub patura, cand se uita el, si a vazut ca eram de fapt acolo.
Asa ca data urmatoare cand s-a ascuns taxu’ (tot sub halat), pufu ii cauta capul sub paturica :))
Ca acolo vazuse el ca se ascund capetele :))

Deja a inceput sa fie amuzant, piticul :))

 

2 responses to “si-am plecat sa tai un copac..

  1. Poze cu copacul împodobit! Oare cât o să reziste așa semeț, în picioare, cu toate globurile și luminițele în el? Sau pufu are interzis la copac?

    • este bagat intr-un colt, protejat in fata de o masuta si pe laterala de fotoliu :)) deci n-are pufu acces, desi tare baleste privind toate chestiile alea sclipicioase ))

Lasă un răspuns

