crevetele si familia lui


pumpkina: cum se numeste asta?
eu: crevete
pumpkina: ah, da, am auzit de el, traieste in mare
tot pumpkina, pe un ton trist: si familia lui e aici, in punga..

 

13 responses to “crevetele si familia lui

  1. :)))))))) dezarmant de criminala

  2. asa si garcea mica muscind dintr´un copan de pui: „ba da´gaina asta cu ce mai merge daca i´am mincat noi picioarele!?”

  3. Craciun fericit femeie draga care mi-ai insesinat atatea si atatea zile de cand te-am descoperit, sa aveti masa imbelsugata si Mos darnic si bogat.va pup si petrecere frumoasa ca voi toti !

  4. Craciun fericit, familiei Blo! Sanatate, bucurii si o intreaga familie de creveti gustosi.

  5. Multă liniște și bucurii, un Crăciun fericit!
    Cred că se face un an de când te-am descoperit și de atunci intru și de 10 ori pe blogul tău/ zilnic. Sunt fericită când văd un post nou, așa cum zice și szqwer, mi-ai înseninat atâtea și atâtea zile.
    Să fiți sănătoși, atât tu cât și familionul și să ai multe subiecte de povestit! Aștept cu nerăbdare impresiile după Moș Crăciun🙂
    Văd că Pumpkina ta e un izvor nesecat de replici care te lasă cu gura căscată. Eu una și acum mai râd când mi-a amintesc pe aia cu plăcinta de dovleac: e foarte bună, dar mie nu-mi place :))

  6. multumesc draga mea, si sa stii ca desi n-am intotdeauna timp sa intru zilnic pe blogul tau si pe blogurile tuturor celor care ma viziteaza, ma bucur atunci cand reusesc sa o fac.
    va multumesc pentru vizite si pentru aprecieri!

    Sarbatori fericite!

  7. *mi-o amintesc. Cred că aseară avem vreun pahar de vin la bord sau vreo bere😀
    Nici eu nu comentez zilnic, dar te citesc zilnic🙂

  8. Filosoafa, pumpkina!🙂
    Sarbatori faine si sa va faceti bine!
    E haios cand citesc ce scrii despre cum sunteti toti loviti in aripa, da’ am o banuiala ca la fata locului ar prinde bine inca 5 minute de somn.

Lasă un răspuns

