ce-am mai facut noi zilele astea


N-am prea apucat nici sa respir zilele astea.

In primul rand am frecat toata casa, pe langa faptul ca nu dorm noptile din cauza pufului marait.
Care maraie toata noaptea ori fiindca ii cresc dintii, ori ca-i e foame. Si uite asa m-am distrat noptile astea, cu biberoane, lapte praf scuipat in ochi, mega-tzatze pline cu lapte inutil pentru ca puful suge si urla de foame, impachetat o tona de cadouri pentru pumpkina si alte d-astea.

Pumpkina e super-fericita, de cateva zile nu-si mai da jos rochita de printesa primita de la Mosu’ decat ca sa isi puna pijamaua.
Pufu calareste ca un tatar pe calutul din sufragerie :))
Se tine de coama calului si da din pinteni. Sunt ferm convinsa ca intr-o viata anterioara chiar a fost tatar :))

Pumpkina a primit printre altele o noua trusa de machiaj, asa ca de doua zile arata ca un clown din filmele de groaza. Aseara am racait la ea amandoi, si eu si masculul, vreo ora, ca sa ii scoatem chestia turcoaz din jurul ochilor.

Eu am primit un e-book reader super misto, plus o gramada de creme de corp si chestii de baie de la bodyshop. Masculul.
Eu i-am facut cadou un planner foarte dragut, imbracat in piele, da’ m-am simtit ca un cur cand am vazut cate cadouri mi-a pregatit el. Pentru ca desi l-am chiaunit de creieri pana cand a cedat nervos si mi-a dat cadoul inca de pe 22 sau 23, nu mai stiu, mi-a pregatit totusi toate cremele si nebuniile alea ca surpriza, sub brad.

O sa-mi iau revansa mai incolo, sper sa gasesc ceva care sa il intereseze si sa-i placa. Nu, nu o stripperitza! Altceva in afara de asta :))

Masculul a facut sarmale, si au iesit bune, eu am umblat ca un zombi prin casa facand ordine, dand cu aspiratorul, frecand si ras-frecand.

Azi-dimineata, dupa inca o noapte in care am dormit de doua ori cate 5 minute candva spre dimineata, am vrut sa ma duc pana la baie sa iau aspiratorul pentru mucii lui bebe, si-am cazut ca o placinta in spatele usii. M-am lovit la umar si la cap si cred ca mi-a dat si masculul cu usa in cap incercand sa intre. Bine ca a auzit, ca pufu era singur pe pat, eu cazuta ca o balega in spatele usii..

:)) nu stiu daca am lesinat de oboseala sau pur si simplu am cazut jos si am adormit brusc :))

Eh, mi-am dat seama ca am uitat sa-mi iau vitaminele de vreo doua zile, poate ca si asta e un motiv. Sper sa ma pun pe picioare pana de anul nou.

Ah, si am din nou muci verzi, galbeni, maro, you name it, I got it! Pufu are si el nasul infundat, dupa cum spuneam, masculul are curul rupt pentru ca a cazut cu noada fix pe marginea de lemn a patului, pumpkina horcaie ca darth vader pentru ca polipii ei isi fac de cap, dar altfel suntem cu totii bine-merci.

Cand oi mai gasi o farama de energie, mai povestesc. Pana atunci urez tuturor Sarbatori Fericite, sa fiti iubiti si sa nu va lipseasca nimic!

 

8 responses to “ce-am mai facut noi zilele astea

  1. În primul rând, sănătate!
    Hai, măh! Nu te mustră conștiința când îți amintești cum îl blagosloveai pe mascul? Cadourile alea fără număr nu au reușit să-i spele păcatele? Sau tu nu ești d’aia materialistă :D? Ești greu de mulțumit?

  2. Sarbatori fericite, draga Blo si ai grija, oboseala poate fi mai periculoasa decat iti inchipui, incearca sa te pliezi pe orarul lui de somn, nu e de glumit!

    • e mai greu, dar incerc. mai sunt o gramada de chestii de facut cand doarme pufu, de-aia nu prea reusesc.
      sarbatori fericite si tie, draga Scaietina :*

  3. merry xmas blo! bune gusturi are masculul tau… the bodyshop este mama lor🙂 sarbatori linistite si odihna placutal…cand o iesi la zar🙂

  4. Blo, da-i tzatza, pana-i trec dintii, asa urla (de parca nu l-ar potoli laptele tau). Da’ el tot vrea sa simta acolo ceva intre gingii si siliconul biberonului nu-i ce stie el.
    Masculu; da cadouri (si) ca sa scape de remuscari?… Craciunul e doar o data, restul anului are 364 de zile

    • exact asa ma gandeam si eu :)) da oricat numai sa dea bine macar o data pe an :))
      lui pufu ii dau tzatza, ce sa-i fac? nu ma indur sa il intzarc, desi laptele meu ii mai foloseste doar pe post de apa. mi-e asa drag cand il vad cum intinde falcile grase spre mine, cautand prin decolteu cand i-e foame :))

Lasă un răspuns

