Daily Archives: 27/12/2011

happy 27-th


Pumpkina de ieri incoace face 40 febra. Azi-dimineata la 5 am chemat doctorul pentru ca nu-i scadea febra. Cica tre’ sa o operam, sa-i scoatem amigdalele si polipii.
I-am explicat ca si tati al ei a fost operat si acum poate manca cata inghetata vrea, pentru ca nu-l doare in gat. I-a placut ideea de a putea manca oricand si oricat fara sa-i pun limite :))
De azi-dimineata incoace ne tot cauta la bilutele din gat, ca vrea sa le vada pe ale mele si sa vada cum arata gatul lui tati fara bilute.

Masculul dupa cum spuneam, a cazut fix pe noada si si-a rupt osul. Am facut misto de el in felurite chipuri cum ca va fi pus capra si pe urma ii vor baga curul in ghips, sa fie atent la mainile doctorului daca ii da cu alifie acolo, si asa mai departe, dar adevarul este ca e foarte dureros.
Ieri a fost la spital si i-au facut aia poze dupa care i-au zis ca n-au ce sa ii faca, nu-l pot baga in ghips, asa ca trebuie sa astepte sa se vindece de la sine.

Pufu e tot plin de muci si cu ganglionii umflati iar eu se pare ca sunt singura mai functionala dintre toti.

Abia astept sa ajunga masculul acasa, sa ma bag la dush, ca-s lipicioasa toata. I-am facut pufului mere coapte si i le-am combinat cu gris. Cea mai lipicioasa combinatie ever! Am reusit sa-i dezlipesc de scalp o parte din par, dar inca mai are prin cutele de la gat si pe dupa urechi o gramada de mancare. Asa ca dupa ce fac dush, tre’ sa spal si umflatul.

Ma duc sa scot rufele din masina de spalat.