inceputul apocalipsei sau cum a petrecut Blo cu familia


Stiu ca trebuie sa povestesc despre asta, insa inca nu reusesc sa-mi revin. O sa raman cu sechele.
Nu, n-am fost martora unui accident ingrozitor, ci m-a vizitat familia de revelion.

Nici nu stiu cum si de unde sa incep, asa ca daca povestea devine incoerenta pe alocuri, scuzati. Sunt totusi marcata.
Cu o zi inainte, adica vineri, imi zice masculul ca i-a spus mama ca vor sa treaca pe la noi de anul nou.
„A trece”, in capul meu insemna a tranzita un anumit spatiu, intr-un interval de timp limitat.

Cu ideea asta in cap, o sun pe sora-mea ieri sa o intreb cand vor sa treaca pe la noi. Raspunde mama, care imi zice ca vin pe la 11 seara.
Nedumerita, ii zic: bine, atunci veniti si voi, ciocnim sampanie, mancam ceva si gata, pe la 12.30-1, terminam. Da’ vezi ca noi n-am prea facut multa mancare, iar voi sunteti multi, asa ca veniti si voi cu un platou ceva.
Mama zice: lasa draga ca mancam acasa, venim la voi doar sa bem si sa ne jucam pe wii, pana dimineata.
Eu complet socata ii zic: pai cum adica pana dimineata??

De pe fundal, sora-mea si cumnatul comentau la genul: lasa bah, ca n-au decat sa vina ei la noi daca vor.
Sor-mea pune mana pe telefon si-mi zice: pai cum adica sa plecam acasa la 1 noaptea? Cum sa ma car cu copiii pe strazi la ora aia?

Nu stiu cum sa mai descriu reactiile mele, ca plm, eram complet socata, asa ca o sa relatez discutia in continuare.

Ii zic: bine, atunci il poti lasa pe fi-tu sa doarma in patul de jos din camera pumpkinei, daca nu vrei sa il cari pe strazi inapoi acasa. Mie daca mi se face somn o sa ma duc sa ma culc, ii zic.

Sor-mea la telefon si aia pe fundal, din ce in ce mai iritati: cum adica sa te culci, pai ce, venim si noi o data la voi si tu te culci? Atunci nu mai venim si gata!

Eu, timid, si sperand ca intr-adevar sa nu mai vina: bai, voi faceti cum vreti, eu v-am zis ca daca vreti intr-adevar sa veniti, veniti. Noi suntem acasa.

Trec peste comentariile din fundal si peste isteria sora-mii. Ah, si am uitat sa spun ca mi-a zis foarte nonsalanta ca o aduce si pe o colega de-a ei, pe care a invitat-o sa faca revelionul cu ei. Asta pe langa tatal unui prieten de-al lor, individ care a stat la ei de la craciun incoace, urmand sa plece dunno when.

Se face 11 noaptea.
Eu eram treaza de la 5 dimineata, dupa ce dormisem 3,5 ore, masculul de la 6 jumate. Nu, nu ne-am trezit asa pentru ca suntem complet dementi, ci pentru ca pufu a hotarat ca viata trebuie traita la max, ziua inceputa cat mai devreme si terminata cat mai tarziu.
Deci dupa ce ca ne-am trezit asa de nebuni, toata ziua am racait prin casa, am facut ceva mancare, masculul s-a dus si a cumparat sampanie, tort, cola (ca astia beau asa ceva), bere etc..
N-am stat toata ziua. Seara la  11 picoteam amandoi pe canapea. Tare ne-am mai fi dus la nani..
Se face 11.15.
Se face 11.30.
Se face 11.45.
Se face 11.50. Apare familionul compus din: sora, cumnat, nepot, nepoata, mama, nenea Costel si colega sora-mii.

Copiii dormeau.
Intra familionul, racnind. Pufu se sperie, incepe sa planga. Ma duc in dormitor, incerc sa il potolesc. Nea Costel, cam matol, vorbea foarte tare pe hol. Pufu belea ochisorii si se stramba a plans.
Intr-un final ii baga masculul pe toti in sufragerie, pufu adoarme, reusesc sa ies din dormitor. Era fara 3 minute.
Pumpkina plangea pentru ca nush’ ce plm i-a zis sora-mea, pufu plangea ca se trezise iar, sora-mea facea fitze si figuri ca daca e asa, atunci ei beau sampania si pleaca acasa. ” Asa” insemnand ca nu ne-am miscat destul de repede sa scoatem paharele si sa turnam sampania ca sa ii prinda 12 noaptea cu paharele in mana afara, dand si cu artificii in acelasi timp.
Eu calma i-am explicat ca noi iesim dupa 12 noaptea, nu inainte, asa ca nemaifiind timp sa ii scoata din nou pe toti afara, au ramas in casa.
Am ciocnit la 12 noaptea, dupa care m-am dus si l-am luat pe pufu din dormitor, ca iar plangea. Il potolise masculul cu cateva minute mai inainte, dar astia faceau galagie.

L-am adus in sufragerie. Fetita sora-mii sugea. Astia se adunau sa iasa afara.
Mama zice: lasa-l pe grasul mic cu mine, si du-te si tu afara.
M-am dus.
Era o ceata de nu vedeai la 15 metri, si ploua foarte foarte fin.

Am dat foc la artificii, ne-am intors in casa. Sor-mea cerea muzica, sa inceapa petrecerea.
Nea Costica s-a bagat in bucatarie si a baut tot ce i-a cazut in mana.
Sora-mea bause schnapps, sampanie si nu mai stiu ce. I-a pus fetitei sampanie pe buze, moment in care si mie si masculului ni s-a facut rau de nervi.
Imi spunea foarte calma ca daca bea ceva, aia mica doarme foarte bine, daca nu bea nimic, se foieste si maraie.
La fel de calma i-am zis ca avantajul cu un copil alcoolic este ca-l imbeti si-l culci si gata, nu mai ai treaba cu el.

Au dansat pe jocurile de pe wii. Nea Costica era din ce in ce mai beat. Eu din ce in ce mai obosita si mai daramata. L-am culcat pe pufu pe la 2 fara ceva, si tare as mai fi ramas in dormitor cu el.
I-am zis pumpkinei ca daca ii e somn, sa se duca in pat. Sora-mea foarte ofticata, ca doar o data pe an e anul nou, poate sa stea si ea treaza!
N-am comentat, i-am spus doar pufoasei mici ca daca ii e somn sa se culce.

Sora-mea s-a dus sa o conduca pe colega ei la masina, dupa care s-a dus acasa sa isi ia camera video, ca o uitasera. L-au luat si pe nea Costel.
Eu picoteam pe canapea, nepotul meu dansa pe wii.

Se intoarce sora-mea dupa vreo trei sferturi de ora. Ii da sa suga puradelei. Danseaza pe o melodie cu barbac-su. Mama anunta ca il ia pe nea Costel care batea pas de defilare pe hol, si pleaca acasa.
Sora-mea zice ca pleaca si ei.
Mama incepe sa adune sticlele de suc cu care au venit ei, si tortul. Pentru ca au adus un tort mic, o sticla de sampanie, sucuri si niste pina colada pe care a supt-o nea Costel, pe langa niste alte chestii de prin dulapurile noastre.

Sor-mea ma anunta din usa ca trece pe la 4 dupa-masa sa ia carutul cu care carasera toate sticlele, si sa-l aduca pe fi-su sa” se joace cu pumpkina, ca n-au apucat si ei sa se joace in seara asta”, si sa se mai joace si el pe wii.
Adica noi stam aici in oras din luna mai, si pana acum n-a mai fost preocupata de faptul ca fi-su n-a apucat sa se joace cu fiica-mea :))) Dar nah, pe vremea aia nu aveam wii.

Complet blocata pentru ca inca o data nici prin cap nu i-a trecut sa intrebe daca se poate, daca avem treaba sau  daca avem chef .

Au plecat in sfarsit pe la 3 jumate- 4 cred. Am adunat paharele, le-am golit, ca putzea a bodega deja, am maturat mizeria pe care au adus-o on casa pe hol, am spalat pe jos pe acolo, dupa care ne-am prabusit. La timp pentru pufu caruia ii era foame si care a continuat sa manance din ora in ora, pana la 8 dimineata cand s-a trezit.

Masculul le-a dus personal carutul de cumparaturi cu care adusesera bauturile, carut in care am pus pana si lime-ul care ramasese, inclusiv sampania pentru copii careia i-am pus dop si-am indesat-o acolo.
Sampanie care s-a varsat in tot porbagajul, evident.

Sora-mea a incercat sa-l impacheteze pe fi-su sa-l trimita la noi, dar masculul i-a zis ca asteptam oaspeti. „Si la ce ora vin?” „Nu stiu” a zis masculul si-a incheiat discutia :)))

Sigur ca au fost nenumarate faze scotzatoare de fire albe, dar sincer nu am nervi sa le mai trec odata prin neuroni.

Altfel, toate bune si frumoase, atata doar ca ne-a prins anul nou cu tort pe masa si cu sampanie. Ah, si niste cozonac si struguri. Nimic altceva. Cre’ ca anul asta o sa fie un an dulce si dat cu frisca :))

Voi cum ati petrecut?

30 responses to “inceputul apocalipsei sau cum a petrecut Blo cu familia

  1. La Multi Ani!
    As ride daca n-ar fi oarecum de plins🙂
    Vrei un sfat? Declara wii-ul stricat!
    Noi am mincat pe la 5 dupa-masa un gulasch si un schnitzel pe malul marii, la 20 grade, iar Anul Nou ne-a prins bind sampanie si mincind cite 12 boabe de struguri (e obicei aici) in piata Espana din Fuengirola. Cel mai „cald” revelion de pina acum. La ora 2, la nani. Nimic tambalau acasa…

    • La multi ani si voua!
      asa mi-ar fi placut si mie🙂 liniste si doar noi 4.
      pup-o pe Dojolina si da-ti si tu o imbratisare🙂
      nu cred ca ti-am zis, dar ma bucur tare tare mult ca v-am cunoscut. :*

  2. Dumnezeule mare. Scuze, Blo, dar sora ta e dusa cu capul? Din cate am inteles, e proaspata mamica, deci teoretic are nevoie de odihna, liniste, timp de dragalit cu aia mica, nu de alcoolizat si petreceri la tine acasa.( Bine, nici sora-mea nu-i mai breaza, desteapta vrea sa-i dea lapte de vaca unui bebe de 2 luni). De parca tu n-ai destule pe cap cu pumpkina si cu pufosul, iti mai vin si ei in vizita, plus prieteni de-ai lor. La o asa manifestare de tupeu pe mine m-ar fi apucat crizele instant.
    Data viitoare cand se autoinvita refuza-i nonsalant, spune-le ca ai copii mici si ca n-au decat sa vina altadata in vizita, dar nu la 12 noaptea, egal ce sarbatoresc. Setting priorities. Nu stiu de ce am eu impresia ca nu prea stii sa spui „nu”, dar nu-i bai, ca se invata.
    Tie iti doresc numai bine, sa fii fericita si sa fiti toti sanatosi, sa ai rabdare de fier cu masculul si cu progeniturile si sa ramai aceeasi fascinanta Blo.
    Cu drag, Victoria

    • ai dreptate, ar trebui sa le mai spun si „NU”, dar pur si simplu mi-e sila de discutiile cu ele. sora-mea si maica-mea parca-s batute in cap, este absolut imposibil sa discut cu ele.

      maica-mea are senzatia ca tot ce-i al meu e si al ei, implicit al sora-mii. abia am reusit sa o fac sa inteleaga ca la mine in casa n-are cum sa faca purici, ca eu n-o tin :)) asa ca o pupa in fund pe sor-mea in momentul asta. daca maine i-as oferi o camera aici, ar arunca cu cacat in astia instantaneu. asa ca incerc sa nu ma enervez prea tare. ma bucur doar ca opinia generala este ca nu noi suntem nebuni, ca la un moment dat chiar ma intrebam daca nu cumva suntem noi prea ciudati :))

      eh, fuck’em. tu esti bine, sanatoasa, familionul ok? ma bucur ca ai mai dat pe aici🙂
      cu drag, Blo

      • Dau pe aici foarte des, crede-ma, doar ca nu vreau sa te plictisesc mereu comentand😀
        Si la mine e o situatie asa mai nasoala cu familia, ca sora-mea are impresii mai gresite, asa, printre care si ca eu ar trebui sa ii intretin si familia ei, including scutece si lapte praf, ca sa nu ii dea ea aluia mic lapte de vaca. Ca doar eu traiesc in Vest, deci ploua cu bani. La nivelul asta suntem, deci se poate si mai rau ca la tine😀 Avantajul meu e ca sunt vreo 2 mii de km intre mine si ei.
        Noua ne e binisor. Domnisoara imi face crize de personalitate de numa, dupa rasfatul de ziua ei, Craciunul plin de cadouri si vacanta cu bunicii, mister-ul de 4 luni e cu mainile pana la coate in gura din cauza dintilor. Mai avem putin pana incepe nebunia cu taras prin apartament, nu? Eu ar cam trebui sa ma mobilizez sa fac niste abdomene, dar mi-e o lene…
        Dupa cum se vede, iar sunt nescrisa, deci ma revars pe aici.😦

        • Oh, Doamne, chiar ca se poate si mai rau!
          Pumpkina mea e foarte trista ca nu-i chiar blonda-blonda, si baietii de la ea de la gradi le iubesc numai pe alea blonde-blonde :))
          Cat despre juniorul tau, probabil ca o sa fie la fel de precoce ca toti astia nascuti acum, inainte de apocalipsa, asa ca da, asteapta-te sa o ia la fuga prin apartament in curand😀
          Ah, am o rugaminte: nu mai pomeni de abdomene aici pe blog, pentru ca si-asa ma simt vinovata ca nu fac nici macar una pe zi :))
          Cat despre revarsatul pe aici, da-i drumul cu incredere, nu ma deranjeaza🙂 trebuie sa ai o supapa pe undeva, altfel explodezi.

  3. noi am stat pana pe la 10 jumate cu mama, si dupa aia somn, ca am ingurgitat prea repede 2 sticle de vin:) da am auzit muzica de la vecini si artificii nush de pe unde.

    La multi ani la tot familionul deci:)

    • la multi ani🙂
      bah, ori m-am babit eu, ori…dunno, dar somnic imediat dupa miezul noptii suna foarte foarte bine. ba chiar si inainte de miezul noptii :))
      nu mai am chef de balamuc, mai ales cu doi copii mici in casa. poate cand or mai creste un pic, chiar inainte sa ies la pensie, poate apuc sa dau o petrecere d-asta de toata noaptea :))

  4. Mare belea cu wii-ul asta. :))
    Eu am fost invitat de un prieten sa ies din orasul meu macar de sarbatori, sa spunem ca un fel de Nea Costel ala din poveste. Am papat mai intai acasa ceva, eu, el si logodnica lui, apoi am iesit in centrul orasului sa vedem artificii si sa ne intalnim cu niste rude de ale lui, sa ciocnim sampanie si din cate stiam eu sa ne intoarcem apoi acasa, probabil sa ne uitam la tv. Dar n-am mai ajuns acasa caci la fata locului ne-au invitat la ei la masa. Acea familie, unchii prietenului asta al meu, si-a luat wii de curand si nepotelul si cei de pe acolo au jucat cand wii, cand am stat la masa, cand am vb, cand una alta si se facu dimineata. Cu mine nu a vrut copilul sa joace pe wii, ca e mai timid si nu ma cunoaste :)) Deci „Nea Costel” a fost singurul care nu a ajuns la wii, nici nu l-am vazut cum arata, ceilalti erau destul de amuzati de joc.
    Cand am vazut ca e aproape 6 si copilul ala plin de viata a reusit sa renunte la joc si sa se culce, ne-am intors acasa.
    Tu ai parte de niste intamplari care de-a dreptul ar zapaci pe oricine, nu stiu cat razi tu de ce patesti, dar pe mine ma amuza unele lucruri ce le povestesti. Acum m-am simtit ca nea costel, doar ca nu am dat iama in bauturi. :))

    Un an nou fericit sa ai, sanatate tuturor si multe surprize placute.

    • Dragule, tu n-o sa fii Nea Costelul nimanui :)) Nu m-a deranjat ca l-au adus, era normal sa o faca, din moment ce omul statea la ei, m-a deranjat ca vorbea foarte tare, ca s-a imbatat foarte rau si ca era sa o calce pe pumpkina de cateva ori in picioare pentru ca se balanganea periculos in loc sa stea drept.
      La multi ani si tie, sa fii iubit si sa ai parte de abundenta si armonie🙂

  5. oi doamne. no las..data viitoare spune-le ardelenescu’ „no mereti voi in ‘la mea unde vreti numa aici sa nu va prind” mai ales daca esti ultimul „resort” de petrecut revelu’. OOOOORicum, tu n-ai avut manelisti la rev…asa ca be happy si recupereaza cu spor niste somn. Pups si LMA!

    • In lumina alternativei manelistice, dintr-o data revelionul meu arata mult mai bine :))
      La multi ani, multe pupaturi si plusez si c-o imbratisare, nah!🙂

  6. Bai fratele meu, dar cu asa an nou mai ca-ti vine bucuria cand zic mayasii ca se termina lumea peste niste luni. Unii oameni chiar nu inteleg ca deranjeaza si ca nu toti au chef sa stea pana in creierii diminetii amboulea. Noi picam de somn la 2 noaptea si am dormit (eu cel putin) pana la pranz ..

    Uff.

    Un an nou fericit si sa speram ca va fi si motiv de bucurie, ca de draci sunt destule. Si eu va imbratisez pe toti😉

  7. Măi Blo, ăsta e antrenament, frate, numai adevărații petrecăreți vor supraviețui apocalipsei :)) Și numai așa poți să înțelegi sensul adânc al expresiei „am petrecut sărbătorile în familie!”
    Hai la mulți ani, lasă că n-a murit nimeni din dragostea de mamă/soră/cumnat/nea Costel &co🙂

  8. ahhahha din imaginea apocaliptica mai lipsea frate´tu consolind´o grijuliu pe pipi langstrumpf a lui care la rindu´ei ar fi deplins melodramatic fiecare frunzulitza veshtejita din cauza energiei consumate de wii. uite asa moare padurea tropicala!
    la multi ani ! io ti´am scris ditai revieu´ da´l´am postat pe blog ca aicea faceam paguba de spatziu.

  9. Blo,la multi ani si sa ai un an linistit,ca de asata ai nevoie🙂
    In rest ce sa zic? Cumpara o bata de basebal…

    Ce am facut de Revel,am scris pe blog.Pupa piticii…

  10. Un an nou fericit iti urez si eu😀 Comentez din an in pasti, dar te citesc mereu si ma amuz de fiecare data :)) La multi ani!

  11. Te-aud, soro🙂
    La multi ani, Blo! Sa ai un an fain.

  12. La multi ani cu intarziere! de la cineva care a petrecut oleaca mai bine ca tine (ca n-are sora, doar mama). 2012 o sa fie un an bun, cu sau fara sfarsitul lumii. Deja e criza, ce poate fi mai rau?

Lasă un răspuns

