diverse


Azi am stat langa pufu si-am citit, cat a dormit el. La un moment dat am intrat de pe kobo si pe fb. Sunt super-incantata de divais🙂
Eu care am zis mereu ca o carte careia ii fosnesc paginile, este the real deal, uite ca sunt fericita ca nu fosneste nimic atunci cand citesc langa pufu in timp ce el doarme. Pentru ca are gingiile umflate si doarme prost, se trezeste din te miri ce, iar kobo e silentios🙂 Plus ca desi merge greu browserul, pot intra totusi pe net, daca am chef.

Pufu are patut nou. Pentru ca ala vechi era facut pentru copii normali, nu pentru mici elefantei zburdalnici. Zgaltaia la el de ziceam ca acum-acum se rastoarna, plus ca era destul de inalt, asa ca daca-l apuca vreun acces de alpinism, il adunam bucati de pe jos.
Acum are unul tzeapan, nici eu nu-l pot zgaltai daca trag de bare, plus ca e mult mai aproape de podea. Si zabrelele nu-i mai ajung mai jos de subrat, ca la cel vechi, ci pana la nas, asa ca pana ii vor veni idei de escaladare, mai e. Ah, plus ca daca scot o laterala d-aia cu gratii, il poate folosi pana mai tarziu, cand se urca si se da jos singur din pat.
:)) i-am cumparat diverse chestii de incaltat, ca n-am gasit botosei d-aia cu talpa de piele, asa ca azi l-am incaltat cu o pereche de sandale de piele. Ma rog, in capul meu era ca e cald in casa si ca nu-i transpira picioarele daca il incalt in sandale.
In realitate, s-a tot calcat peste dejtele de la piciorul celalalt, a plans de nervi pentru ca desi sandalele ii vin perfect, sunt totusi mai grele ca botoseii de pana acum, asa ca le taraste, se intepeneste in varf, se impiedica, se calca singur.. e o tragedie. Dupa ce l-am lasat asa vreo ora, in speranta ca va prinde miscarea si o sa ii fie mai usor, i-am pus totusi botoseii.

Seara l-am dus la dush sa-i scot din freza si din urechi meniul de peste zi, iar pufu a prins capul de dush si l-a indesat in gura. Tasnea apa din gurita lui de ziceai ca e broscuta de bronz din Cismigiu :))

Pumpkina si-a taiat genele, bine ca n-a apucat sa si le taie pe toate. Din cate am inteles eu (ca mi-a insirat o poveste fara cap si coada), asta e un fel de taiat cu lama fiindca n-are rochite la fel de  multe si de frumoase ca prietena ei.

Cand sa se duca la culcare, am trimis-o sa isi puna pijamaua si-a aparut in sufragerie cu ochelarii de soare si data cu crema de maini pe fatza. Ne-a intrebat daca e frumoasa in timp ce poza a la Jackie Onassis :))

Ah, si a pieptanat poneiul familiei (ala pe care calareste pufu ca un tatar), i-a pus tiara si m-a anuntat ca e ponei fetita si o cheama Gelatina.
Cred ca nici nu stie ce inseamna gelatina, cine stie pe unde a auzit cuvantul si i s-a parut ca suna romantic. Ca la pumpkina totul tre’ sa sune romantic.

 

6 responses to “diverse

  1. no, la faza cu gelatina chiar am ras de-a binelea. Sarumana! si buna dimineata!

  2. Sigur nu te plictisesti cu astia micii. Gelatina. Doamne iarta-ma, de unde le mai vin ideile astea? Cat inca nu alearga prin casa in cautarea unui mascul cu care sa se marite, zic ca esti inca in ordine😀

  3. mâine poimâine își face unghiile negre, buzele la fel, și se tunde cu briciul, și tu o să plângi după vremurile când îți cerea rochițe cu sclipici și mult roz și mov🙂

    • a avut o perioada goth :)) cand isi desena unghiile cu carioca neagra
      si buzele cu mov inchis, aproape negru. abia am convins-o ca roz e mai frumos ca negru, asa ca ‘been there, done that! :))

  4. Un an nou mai bun ca ala care a trecut, blo! sa te bucuri de cei dragi (pufi, pumpkine, masculi, gelatine, tatari, ponei etc… si ei de tine🙂

Lasă un răspuns

