de dimineata


Pufu a facut o adevarata pasiune pentru prize. Sta langa priza de pe hol, cea in care e bagata o lampa alba de plastic de la ikea, si plange langa ea pentru ca nu-l las sa isi bage degetelele pe-acolo.
Lampa  sta noaptea aprinsa pe hol, pentru pumpkina. E perfecta pentru ca nu face umbre, ca doar stim cu totii ca umbrele sunt dusmanul cel mai mare al mamicilor. N-am loc sa pun un dulap sau o masuta, asa ca sta pe un scaun-taburet tot alb, tot de la ikea.
Pufu cand nu e in patru labe pe-acolo, trece cu premergatorul si incearca sa smulga din mers firul din priza. De cele mai multe ori ia si scaunul dupa el.

Azi-dimineata am lipit cu scotch abajurul de piciorul lampii si lampa de scaun. Ar trebui sa lipesc cumva si scaunul de perete, ma gandesc.

Pumpkina a plecat la gradi cu patru nuante de „ruj” dupa ea. Un gloss, un strugurel roz-perlat, unul care-i doar pentru hidratare si unul rosiatic cu gust de capsuni. Glossul si ala hidratant au fost candva ale mele.
A uitat sa-si dea cu parfum, da’ nici eu nu i-am zis. Presupun ca o sa fie distrusa cand o sa-si dea seama.

 

 

8 responses to “de dimineata

  1. oi doamne :)) speram sa nu fie asa o tragedie incat sa o trimita educatoarele acasa :))

    • :)) parfumul n-a fost o tragedie azi, tragedie a fost ca era frig la gradinita, si ea a stat si-a inghetat ca un cacat in tundra in loc sa-si puna bluza de polar care statea frumos in cuier. m-au apucat toate spumele cand am auzit-o plangandu-se ca i-a fost frig, cand avea cu ce sa se imbrace. cand nu-si foloseste capul decat ca sa aplice smacuri pe el, ma enerveaza ingrozitor.

  2. :)) Dom’le frig-frig, da’ macar era rujata…lasa, ca acum uita sa se imbrace, dar cand mai creste umbla cu salele goale ca asa e modelul la blugi…
    Acu’ pt chestia cu Pufu am si io o intrebare: dimineata nu poti scoate firu ala din priza si sa il strangi cumva, sa scapi de o grija?

    • ba de strans il pot strange, dar la el marea atractie nu-i neaparat firul, cat priza in sine. are si capac de protectie, dar tot nu ma simt linistita sa stiu ca umbla pe acolo.cine stie cum da peste una neprotejata tocmai cand are in mana niste chestii pe care le poate indesa in gaurele..
      pumpkina stia sa nu umble la prize, era mare deja, avea 4 ani si tot am prins-o intr-o zi indesand niste bete de plastic intr-o priza. noroc ca erau de plastic..

      • Noi am pus la toate prizele asta:

        http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/20098963/

        Si gata cu stresul😀

        • am cumparat si eu d-astea, dar nu se poate baga aparatura in priza pe langa ele. cele care existau deja in apartament (dar lipsesc cateva) sunt unele cu arc. adica bagi stecherul si cu picirusele lui, rasucesti niste capace pana cand ajungi la gaurile prizelor. sunt mult mai safe ca astea de la Ikea pentru ca chiar daca scoate puradelul aparatul din priza, tot nu are acces la gaurele.
          astea de la ikea sunt bune doar pentru infundat definitiv prizele pe care nu le folosesti, ca daca incerci sa scoti unul, iti rupi dejtele.

  3. =))
    Probabil as putea spune ceva mai inteligemt de atat, dar deocamdata rad cretinoid. Mi-o imaginez pe Pumpkina si micul dezastru de pe boticul ei…..

    • :)) nu mah ca e deja maestra la datul cu gloss sau cu strugurel. dezastru e pe oglinda mea din hol, pe care insista sa-si puna amprentele buzate si manutele dupa ce-si da cu crema. pentru ca da, isi da si cu crema de maini :)) anul trecut a avut manutele crapate de la frig, pentru ca nu-si punea manusile cand ieseau afara si la gradi se spala numai cu apa rece. asa ca i-am tot dat cu crema, iar acum isi da singura.

Lasă un răspuns

