o sa fie bine. desi..


Cred ca sunt depasita de evenimente. Costi Ionita compune pentru Shaggy (il stiti, ala cu it „wasn’t me”), iar blogurile curvelor infloresc mai ceva ca papadiile primavara.

Din pacate nu-s povestiri erotice, sunt niste tristeti mai mari ca toate tristetile mele puse la un loc si multiplicate de cate 1000 de ori fiecare.
Citesc, ma uit la viata mea si stiu ca indiferent ce se va intampla, o sa fiu bine, pentru ca am pufosii si pentru ei trebuie sa fiu bine.

Mama prietenei pumpkinei era suspecta ca ar avea o tumoare pe creier. Azi si-a facut RMN si a aflat ca nu are. Ramane de vazut ce anume are, dar e bine ca nu-i asta.
M-am tot gandit la situatia ei si mi-am spus ca atata timp cat sunt sanatoasa, voi fi bine, pentru ca am pufosii si trebuie sa fiu bine.

Asa ca zic eu ca o sa fie bine, desi clar vine apocalipsa daca melodiile compuse de   Costi sunt prezentate la Jay Leno :))

One response to “o sa fie bine. desi..

  1. O tampenie de melodie, urata mai e si Kat deLuna.

Lasă un răspuns

