nopti de 2x mai interesante


Astia doi or sa ma termine definitiv. Pufosul si pumpkina adica.
Aseara tuseam ca un magar rebegit, mi-era imposibil sa stau intinsa in pat fara sa horcai si sa tusesc, asa ca stateam in fund si-mi picau ochii in gura dandu-ma pe net.
Pe la miezul noptii vine si batman acasa. Il rog sa-mi dea cu niste carmol pe spate, ar fi trebuit sa-mi pun si pe piept dar n-aveam cum, ca il alaptez pe pufos. In fine, dupa carmol si juma’ de sticla de sirop de tuse, in sfarsit pot sa stau intinsa fara sa tusesc incontinuu. Atipesc. Dureaza 30 de secunde pana o aud pe pumpkina urland in camera ei. O durea o glezna. Ii daduse taxu’ cu crema, ii facuse masaj, dar ea urla in continuare ca la o amputare pe viu.
Ma duc la ea si-i zic ca daca vrea, poate sa vina sa doarma cu mine, numai sa taca. Pufu intre timp se trezise din cauza urletelor si misuna periculos de aproape de marginea patului, cu ochisorii carpiti de somn.
Fug la el, ii bag o tzatza in gura.
Apare pumpkina suspinand ca intr-o tragedie greaca, ii zic sa se potoleasca si sa se urce in pat. Sta in picioare langa pat si urla si mai dihai. O intreb de ce nu se urca in pat. Imi zice ca n-are sticla de apa cu ea.
Pufu cu ochii larg deschisi se zbatea sa iasa de sub tzatza sa o vada pe sor-sa.
Pumpkina urla in continuare. Pufu se ridica in picioare si o ia la trap peste paturici spre sor-sa. Ma ridic si eu si incep sa urlu la pumpkina sa stea  jos cand ii zic sa stea jos si sa inceteze cu urletele ca nu rezolva nimic daca scoala toata casa si ma umple si pe mine de nervi.
Pufu batzaia plin de fericire.
Ma duc sa-i aduc nurofen si apa. Pumpkina tace intr-un final, dar incepe pufu sa faca ” aaaaaarrrrrgggghhhhhh” ca un pirat in miniatura si sa sara pe pumpkina.
Pumpkina incepe sa faca figuri cum ca ei i-ar fi somn si frate-su nu o lasa sa doarma. Ii spun ca daca nu urla  in mijlocul noptii, frate-su ar fi lasat-o in pace, ca nu s-ar fi trezit.
Pufu insista sa o mangaie pe pumpkina. Il asez sa se culce de vreo 2320974365 ori, el se ridica sa sara pe sor-sa.
Ma uit fix in ochii lui si-i zic sa se potoleasca. Isi fereste privirea si incepe sa maraie, semn ca a inteles foarte bine ce vreau de la el, doar ca nu-i convine.

Dupa ce-am racnit la pumpkina iar imi vine sa tusesc. Pufu adoarme in stanga mea. Ma intorc spre pumpkina si-o iau de mana peste paturici, catei, pinguini si ce  mai carase in patul meu.  Adoarme si ea linistita. E 2 noaptea.

Mi se rupe filmul cu exceptia catorva minute cand ma trezeam si indesam cate o tzatza in gura pufului.  Ma trezesc dimineata cand il aud pe mascul iesind din dormitor cu pumpkina in brate infasurata in paturi, sub un morman de animale de plus.
Pufu se foieste 20 de minute si se trezeste si el.

Ii dau sa manance, pumpkina pleaca cu taxu la gradi, bag rufe la spalat, si n-apuc sa fac prea multe pentru ca pufu e mereu dupa mine cerand in brate.

Constat ca baia mea are o priveliste senzationala: pufu zambind gales asa, dintr-o parte, incercand sa intre cu premergatorul peste mine in wc dar nereusind din cauza de usa prea ingusta. Thk God! Ne cacam privindu-ne in ochi cu dragoste.
Il iau sa-l schimb. In pampers, o balega imensa, care-i ajunsese pana sus pe spate si trecuse prin ciorapei, body, bluza si toate celelalte.
Schimb si patul pentru a treia oara in ultimele 12 de ore. O data din cauza de pipi (el, nu eu), o data din cauza de voma (tot el, nu eu) si acum din cauza de caca (da, tot el!).

Astept cu nerabdare crescanda sa apara mama cu care vorbisem ieri, sa stea un pic cu el cat dau cu aspiratorul si fug pana la magazin.
Trebuia sa apara pana in 9. O sun la 9.40 si imi raspunde linsitita ca daca a vazut ca nu sun, a zis ca e ok sa ramana acasa cu cealalta nepoata.

Injur in gand.

Scriu postul asta cu pufu incercand sa se catere peste mine sa ajunga la laptop.

 

13 responses to “nopti de 2x mai interesante

  1. Peste ani vei rade citind toate astea. Acum nu e deloc funny, asta e clar😀

  2. Succes in a-ti pastra nervii intregi! mia imi vine inca unul in august si nu vreau sa ma gandesc cum va fi cu 2 nebuni. Draguti, simpatici, dar nebuni.

    • oh, succes si tie! la tine o sa fie foarte greu pentru ca aia mica e inca foarte mica si n-o sa priceapa ca si bebelusul are nevoie de tine. sper sa reusesti sa te imparti

  3. Scuze, dar uneori e tare enervanta Pumpkina ta :))

  4. Pumpkina a inteles ca te imparte cu pufosu’?

    • eh, atat cat poate intelege un copil de 5 ani, care pana la 4 ani jumate a fost singurul, unicul, cel mai cel si a primit toata atentia.

  5. te pisi pe el de sirop de tuse, ia´ti acc hexal akut 600 hustenlöser.
    Mie mi´a dat docu´si antibiotice ca dadusem in bronshita+o sapt demedical bonus. yiiipie

    • ia ca ma duc maine la farmacie sa intreb daca pot sa iau si eu. merci mult de idee :)) am ajuns sa fierb coji de ceapa, doar-doar s-o mai domoli :)) si adevarul e ca functioneaza. m-a mai lasat un pic.

  6. Wooooaaa! Urasca faza asta la un copil, cand poate sa spuna ce vrea sau ce nu ii convine, FARA sa urle.

    • and where’s the fun? :)) daca doar spune ce vrea, inseamna ca nu-i asa grav. daca e suspinata printre muci, urlete si horcaieli, abia atunci se vede cat de importanta este problema respectiva.

  7. right. ;D

Lasă un răspuns

