loc de dat cu capul


Astazi dupa-masa pufu s-a culcat tarziu si s-a trezit pe la 5 si ceva. Pe la 6 l-am tarat dupa mine in bucatarie sa il indop. Il pun in scaunel si simt ca ma ia asa, o ameteala. Aia care ma face sa ma dau cu capu’ de podele.
Pun repede mana pe telefon si ma intind pe podea, preventiv, ca nu vroiam sa vina pumpkina din sufragerie unde se uita la desene, si sa vada sange pe gresie.

Il sun pe mascul, reusesc sa-l intreb balmajit daca a plecat de la job, si din fericire plecase, era la 10 min de casa.
Imi inghetau organele interne, dar nu ma puteam ridica, stiam ca daca ma ridic, mi se rupe filmul instantaneu. Am stat acolo cuminte, cu capul pe geanta de gradinita a pumpkinei, noroc ca o lasasem jos langa dulap cand am scos cutiuta pentru mancare. Tot mi s-a rupt filmul, chiar si asa, bine ca eram gata-latzita :))
A ajuns masculul acasa, m-a depus pe covor (eh, alta viata, caldut, moale, asa mai merge! data viitoare o sa incerc sa lesin in sufragerie)  si mi-a dat vitaminele pe care azi am uitat sa le iau, si tensiometrul. Tensiunea mea era 12 cu 8. Adica cam 15 pentru un om normal, pentru ca aia normala e 9 cu 6.
Masculul a sunat-o pe mama, ca stia ca ea are probleme cu tensiunea. Cica sa beau coniac. De unde plm coniac? N-avem.  Altceva?  Altceva, pastile si sa stau cu cracii in sus pana vine ea.
A venit coana mare, mi-a  dat un sfert de propanolo…something  si m-a pus sa beau multa apa, ca nici d-aia nu apucasem sa beau toata ziua.

Gata, imi bag picioarele!  Luni ma duc la doctor sa-mi dea ceva. Nu-i funny cand mi se face rau si-s singura cu copiii in casa. Tocmai de-aia am si invatat-o pe pumpkina sa sune la taxu’ de pe fix. Am tot zis ca -i normal sa mi se faca rau cand sunt atat de obosita, dar plm, imi creste foarte brusc tensiunea, si atunci cad jos pur si simplu.
Bah si nu eram absolut deloc nervoasa. Doar incredibil de obosita, fiind ca pufu a a vut a doua noapte de ros tzatze in nestire si plans, dupa o pauza de doua nopti in care a dormit ceva mai bine.

Deci de murit n-am murit, ceea ce e foarte bine, zic eu. Pumpkina deja s-a obisnuit sa ma vada latzita in diverse pozitii prin casa. Acum cand m-a pus taxu’ pe covor, mi-a adus paturica ei pufulina si pinguinul, sa ma „pufulesc” daca am nevoie :))
E bine ca nu s-a speriat. Bine, si eu am fost foarte casual de fiecare data, si i-am explicat ca-s obosita, si ca uite ce se intampla daca uiti sa mananci.

In fine. Ma enervez doar fiindca le-am zis medicilor despre problema asta si cand eram insarcinata, si au ridicat din umeri si mi-au zis ca nah.. unii oameni au tensiunea mica, altii mare, si uneori oscileaza. Sa ma hidratez si sa ma odihnesc. Asta a fost tot ce mi-au zis atunci. Sa vedem daca si acum imi dau aceleasi raspunsuri.
Ah, ba mi-a zis unul din ei, sa beau cola cand mi-e rau pentru caaveam tensiune 7 :))

Eh. Altfel sunt bine-merci. Pe pufu azi l-am culcat in patut. A trebuit sa intru si eu, ca sa stea acolo :)) A fost mai greu la iesire, ca nu prea aveam pozitie sa ma ridic fara sa-l strivesc partial. Bine ca s-a intors pe partea cealalta si m-am putut extrage.

Sper din suflet ca la noapte sa doarma.

 

9 responses to “loc de dat cu capul

  1. Ieri fusei si eu la doctor, tot pe baza de ameteli. Bine, inca nu m-am prelins pe jos, dar tot neplacut e. Mie mi-a zis ca dusul rece pentru picioare face minuni. Si zilnic supa cu multa sare. Si gata cu alaptatul😦 Macar de data asta m-a tratat foarte serios, ca data trecuta cand am fost la el credea ca sunt pitzi, ca deh, cine deranjeaza doctorul doar pentru o cadere masiva de par?
    Sper sa le vina mintea la cap doctorilor si sa te consulte ca lumea. Mai bine sa faca niste analize si sa se enerveze ca esti sanatoasa tun, decat sa ai vreo carenta care sa duca la lucruri mai putin placute. Oh wait, cazaturile pe jos sunt deja lucruri mai putin placute.

    • si eu am avut o cadere masiva de par, dar mi-au zis ca e normal ca asa se intampla cand alaptez. hmmm.. ma duc saptamana asta sa ma scobeasca pana gasesc motivul pentru care sunt asa debila

  2. Blo,nu glumi cu astea..deci sho pe cai si la doctor…

  3. Suna naspa ce povestesti. Iar partea cu cazutul pe jos suna mai curand a hipotensiune decat a hiper… da’ la tensiune oscilanta e posibil sa ai dupa cadere un alt puseu, care sa te duca la 12 cu 8.
    A propos, alcoolul si cafeaua te-ajuta daca ai hipotensiune. La hipertensiune te-ncurca!

    Bate medicu’ la cap sa investigheze riguros ce ai, sa-ti recomande o serie de analize (chit ca or sa coste…) O electrocardiograma cand ti-ai facut ultima data?

    Tin pumnii sa-ti revii repede!

    • multumesc🙂 sper si eu sa-mi revin repede. habar n-am de ce cad pe jos, m-am prins si eu ca-i oscilanta, de-aia am in casa un aparat de masurat tensiunea. sa vedem ce zic ametitii astia.

  4. pun-te si fa-ti si un sumar de calciu si de magneziu si fier…eu toata viata mea am avut lipsa de fier si de la asta si black-out-urile repetate mai ales cand nu apuc sa mananc. Incepe cu furnicaturi in maini si picioare si cap, uneori cu tensiune crescuta si-atunci stiu si ma asez…si-astept sa imi treaca :)) fin’ca de inghitit buline si siropuri rezolva doar temporar problema…

  5. Fier si calciu seric+calciu total, toate analizele de hemo. Sigur ar prinde bine mai multa odihna. SI bea apa, si de la lipsa apei iti poate scadea tensiunea si ajungi la blackout.
    V-ati gandit sa luati temporar o tanti, sa te ajute oleaca (sta 3 ore cu pufu, sa dormi si tu)? Ce bani ai da pe analize ai da pe ea.

    • pai analizele sunt platite de casa de asigurari. iar o tanti n-am de unde scoate, ca aici tantile nu prea vin la straini, decat daca sunt si ele straine. adica romance. ceea ce nu vreau in casa.

Lasă un răspuns

