de ce nu mai e Blo amuzanta


Cre’ ca mi-am pierdut pe undeva glanda responsabila cu inteligenta si umorul. Daca o fi una pentru amandoua..
Cred ca in sfarsit sunt prea obosita sa ma mai intereseze ceva. Ma uit cu juma’ de ochi la filme vazute in secvente de cate 10 minute, pentru ca pufu maraie, sau pumpkina urla.
Sunt satula de urlete. Serios. Daca as putea sa o dau peste cap pe fiica-mea si sa o transform in ceva mai suportabil, ar fi grozav. Nu ca ar fi ea chiar asa insuportabila, este chiar super-cuminte fata de alti copii de varsta ei, insa nu mai am eu nervi sa rezist. Un copil de 5 ani poate fi mai tenace si mai distrugator decat o echipa intreaga de sadici gestapovisti.

Zic si eu. In secunda doi ma uit la nepota-miu si ii multumesc cerului ca ai mei sunt ok.

Pufu sta cu gingiile umflate dar nu-i mai ies o data dintii de iepuras, asa ca am program noptile. Am program si zilele, si e chiar si mai interesant, ca alerg intre cele doua masini de spalat, adunat firmituri, spalat pe jos..

Apropo de spalat pe jos: de la o zi la alta, nu mai zic daca trec cumva 2 zile, sub patul meu si prin toate colturile, gasesc familii intregi de „dust bunnies”.
De unde vin, de ce vin asa multi, de ce nu mor, ca doar ii extermin zilnic?

Dar destul cu scarpinatul in cap meditativ, sprijinita de coada mopului. Mai inteligenta in momentul asta n-am cum sa ma fac, dar macar sa incetez cu filosofia de casnica incercanata si cu puseuri de tensiune numa’ cand vede firmituri pe covor pentru a  zecea oara pe ziua respectiva, desi in toate celelalte 9 dati le-a curatat cu grija. Whoaaaa, cred ca daca ma straduiam un pic, scriam toata fraza fara virgule :))

Ah, aseara iar am injurat industria holiudiana ca-i mai rau ca Moga. Am vazut de-a lungul timpului, nenumarate filme re-produse desi existau variante super-ok facute de case de film europene.
Am dat si eu click pe Anthony Zimmer. Film din 2005, frantuzesc, dupa care s-a copiat The Tourist.
Sigur ca mi-a placut mai mult varianta cu Depp, sunt subiectiva din punctul asta de vedere, insa asa, ma enerveaza ideea. Vanilla sky de exemplu, a fost o bashina de film, mult mai misto a fost originalul Abre los ojos.

Gata, destul despre filme, ma duc sa dau drumul la masina de spalat vase, sa ii pun pumpkinei niste desene ca sa stea cuminte pana il culc pe pufu..
Ah, pumpkina e acasa de 2 zile pentru ca i-au iesit niste bube in gura. Pentru ca isi baga dejtele in gura de cel putin 100 de ori pe zi, desi ii spun de cate un catralion de ori sa NU. Are 5 ani jumate, si nu pricepe ca NU trebuie sa isi mai bage degetele in gura. Acum o ustura de face pe ea, dar tot n-a priceput. Ieri seara era iar cu mana pana la cot in bot.

Asta asa, ca o incununare dupa nenumarate enterocolite si gastro-enterite facute tot din aceeasi cauza.
Bah, si jur ca nu-i handicapata mental, dar nu inteleg cum de nu pricepe ceva simplu cum ar fi „nu iti bagi degetele in gura!”

Hai ca iar ma umplu de nervi. Ma duc sa culc pufu care de la 5 s-a tot zvarcolit si a plans aproape incontinuu.  Bine, n-a ajutat nici furtuna de-afara care tot zdranganea obloanele si dadea cu ploaie, grindina si tunete.

Am nevoie de niste peace of mind. Din pacate nu stiu cum sa o mai obtin in stare naturala, iar chimicale aducatoare de pace, n-am voie. Nici alcool, ca tot suntem la capitolul asta. Asa ca ma indop cu ciocolata dupa care ma stresez ca nu pot cobora sub 55,5 kile.

Plm. Now you know why Blo isn’t funny anymore.

8 responses to “de ce nu mai e Blo amuzanta

  1. well, you couldn’t be funnier than this! :)) u still got it, darling!😛
    poate nu esti tu impacata cu tine (sau cu altii), dar aici nu vad nicio schimbare (de cand te citesc), pentru ca stii cum sa dai o nota amuzanta si daca ar pica cerul pe tine…

  2. Pai nu prea poti scrie ‘funny’, cand ai atatea pe cap. Oricum, nu ti-ai pierdut ‘umorul’, don’t worry. sa mai creasca un pic voinicul si sa treceti de lunile astea complicate si probabil va fi ceva mai bine. Ca acum s-au brodit toate nebuniile pe capul tau.

    • dunno. nu mi se pare ca viata mea e mai complicata ca de obicei, ci doar mai obositoare🙂

      • Pai e obositoare, asta-i clar. Nu stiu cat de complicata era inainte, teoretic mai putin, ca aveai un singur copil, practic tu stii mai bine. Cu atata stres oricum te descurci de minune. Inca nu ai impuscat pe nimeni pe strada😀

  3. Eu chiar si la textul asta am zambit😀 Esti tare simpatica.

Lasă un răspuns

