caz de incendiu


Bovinelor le place stabilitatea. Ele au niste trasee bine determinate, din care nu ies decat in caz de incendiu sau de abator.
Ca de exemplu eu si masculul: in afara de Ikea sau de Arcade, mai mergem doar la supermarket. Foarte, foarte rar (caz de incendiu) trecem prin Nurnberg.

Azi pe la 4 jumate a venit mama cu nepotul dupa ea, pentru ca ala sa se joace cu pumpkina iar noi sa o stergem miseleste de acasa pentru 2 ore fara niciun  plod agatat de gat.
M-am coit pana pe la 5, cu pregatit mancarea pentru pufos, cu dat sfaturi si indicatii.. in sfarsit la un moment dat am iesit pe usa, intr-o directie oarecare.
Planul era sa iesim din casa si sa mergem sa bem o bere undeva, sau sa stam pur si simplu intr-un colt sa ne uitam la lume, dar sa fim fara copii dupa noi. 2 ore mari si late!
Dat fiind faptul ca ne-am petrecut dimineata instaland pe hol un dulap care are optiunea de-a fi umplut cu rafturi, dar care nu era dotat decat cu 3, am zis sa mergem pana in Hornbach sa ne uitam dupa rafturi. Ne-ar mai trebui unul, ziceam eu.
Odata ajunsi acolo, ne uitam cu interes la surubele, bormasini, piulite, si in final- rafturi. Nu erau scumpe, le taia un nene exact pe dimesiunea dorita.
Stand noi si asteptand ca nenea sa termine de servit un client, ii zic masculului: bai, dar ne trebuiesc si niste cutii in care sa pun toate rahaturile pe rafturi.
Ca biblioteca noastra arata ca la balamuc, intesata cu diverse chestii care n-au ce cauta acolo, dar n-am loc pentru ele pe nicaieri.
Asa ca propun sa mergem pana in Ikea sa cumparam cutii. Ikea e un teren cunoscut, Hornbach-ul si pub-urile, nu.
Am cumparat iarasi prosopele d-alea mici, albe, din care am deja vreo suta, dar continuam sa cumparam pentru ca-s extrem de utile, iar mama continua sa le mozoleasca cu mancare desi in bucatarie exista in permanenta servete de hartie. Alea mozolite si patate nu prea mai ies nici la mama spalatului, asa ca prefer sa cumpar altele. Deci am cumparat dupa cum spuneam – prosopele, diverse alte rahaturi si 5 cutii de plastic.
Toata treaba asta plus cele 2 drumuri la pipi (eu)  ne-a luat vreo doua ore jumate. Am ajuns acasa hotarati ca data viitoare cand o fi sa mai apucam sa iesim fara copii, sa mergem intr-adevar sa bem o bere.
Parca vad ca ajungem in Kaufland sau pe la Aldi :)) Daca ne propunem sa mergem la o pizza probabil ca ajungem la Muller :))))

Suntem de groaza, stiu, eu fac atacuri de panica fiindca am senzatia ca am pierdut copiii, in rarele dati cand apuc sa ies 5 minute fara ei. Azi in Ikea vedeam copii fugind in toate partile si ma gandeam ca nu ne-au bipait aia de la locul de joaca, deci pumpkina e ok, dar ce-am facut cu pufu???

Sper ca data viitoare sa apuc sa beau o bere fara alcool si sa povestesc despre asta.

5 responses to “caz de incendiu

  1. Stiu prosopelele alea mici, albe. Chiar sunt foarte faine. Le-am descoperit si eu intr-o vizita la o verisoara. Deci din Ikea is luate.

  2. Pfuai, si eu imi faceam probleme c-am baut si mi-am pierdut doua telefoane. Cand oi avea copii, ce-oi face?

  3. Pacat ca n-ati profitat de ocazie…Dupa o perioada asa de grea cum au fost zilele/saptamanile trecute, astea 2 ore cu o bere, clatit ochii cu alti oameni era super. Poate data viitoare…Sa nu mai ratezi momentul🙂

    • 🙂 sper. stii cum e cand ai copii: nu poti programa nimic pentru ca mereu intervine cate ceva, dar eu o sa ma straduiesc🙂

Lasă un răspuns

