cand e sa fie naspa


Adineauri am deschis yahoo, si i-am turnat lui J toate rezoanele pentru care sunt … dunno. Habar n-am cum. Nu stiu cum sa descriu mai exact starea, dar in sfarsit inteleg expresia ” a avea inima grea”.

Ca sa nu incep cu ce-i mai rau, cum i-am zis lui J, o sa zic mai intai de chestiile mici dar care contribuie si ele la stare.

1. Alaltaieri seara mi-am facut unghiile. Pentru ca n-am gasit forfecuta de pielite, si cum eram usor pissed off pentru ca pumpkina nu se simtea prea bine, masculul a futut o fata de usa de mazda 6, iar eu eram ca de obicei – in picaj de oboseala- am folosit creionul ala pentru cuticule. Pe care date fiind cele de mai sus, l-am cam infipt in dejte.
Ieri si azi am avut 3 degete rosii, umflate si dureroase.

2. Oja aia cu care mi-am dat, si pe care scrie ca tine pana la 7 zile, a sarit pe la varfuri inca de ieri. Probabil ca rezista 7 zile daca stai cu ghearele pa’ piept si nu faci nimic. Nici nu te stergi la poponeata.

3. Ieri dimineata am petrecut vreo 4 ore la doctor. ORL. Concluzia este ca pe 2 martie pumpkina va fi operata. Polipi si unul dintre timpane, zice doctoressa, polipi si amigdale zic eu si pediatra ei.

4. Ieri seara pumpkina a facut croup. Din fericire acum cateva zile a cumparat masculul un steamer, asa ca atunci cand am auzit ca incepe sa sune ca o foca, am bagat divaisul in priza si dupa un timp s-a calmat pumpkina. Am stat cu urechile ciulite oricum, toata noaptea, dar ea a apucat sa doarma un pic.

5. Azi dimineata am fost la pediatra ei cu concluziile orl-istei de ieri. Dupa cum spuneam, pediatra e de acord sa mai incercam sa-i salvam clapauga de bisturiu si drena, asa ca i-a prescris un inhalator care sa o ajute sa dreneze ce-i de drenat pe acolo.

6. La farmacie, nenea farmacistul mi-a zis ca trebuie sa astept vreo 7 zile pana isi da casa de asigurari acceptul pentru plata inhalatorului.
Cand a vazut ca-s usor distrusa pentru ca pumpkina  nu poate sa respire acum, nu peste 7 zile, a spus ca imi poate da aparatul daca promit ca il platesc in caz de refuz din partea asigurarilor. Cum n-am prea avut de ales cu un copil horcait langa mine, am zis ca il platesc daca o fi cazul. Doar 188 euro. Plm.

7. In seara asta, m-am dus sa o verific pe pumpkina, la vreo ora dupa ce s-a culcat. Era plina de voma. Vomase in somn si nu s-a trezit.
Am trezit-o eu, am sters-o, am schimbat-o, am mutat-o in patul de jos, si-am ramas sa-mi fac griji pentru tot restul noptii, pentru ca trebuie supravegheata.

yeap. sometimes my life kinda sux.

9 responses to “cand e sa fie naspa

  1. Multa sanatate pumpkinei, si tie nervi tari.

  2. auz, da de ce nu-i da iubaretei de chestii sclipiciose cu diamante niste steroizi? parca asta e tratamentul pentru laringo-faringo-bronsitele alea care ii fac sa respire ca niste nu stiu ce

    • pumpkina are polipii cat casa, din cauza alora mucii stau inghesuiti in nas in loc sa se duca unde au treaba. tot de-aia face si infectii in gat, pentru ca sta cu gura deschisa sa respire, tot de-aia face si otite si tot ce mai face ea.
      toata noaptea a vomat muci, acum vad ca e cat de cat ok.

  3. no pai rabdare, pana cand ii scoate polipii iti doresc. hai ca trece si asta:)

  4. Daca tu te chinuiesti atita, imi dau seama cit se chinuie fetita…

  5. Sanatate si bafta! si rabdare, si nervi de otel…

Lasă un răspuns

