sambata


De cateva zile vacii mele nu-i era bine, dar am zis ca mi-o trece. Azi-dimineata m-am trezit cu „bilutele din gat” cam cat ale unui taur viril, plus o durere atroce de ureche dreapta.
Am sunat la cabinet sa aflu daca au deschis azi, n-aveau, evident. Dar era mesaj pe robot cu nr de la urgente. Sun, aflu de la tanti ca azi e un cabinet deschis de la 12 undeva la mama naibii in oras, ma imbrac si ma duc.

Acolo puhoi de lume. Apare tanti doctor aia romanca, de-a venit in creierii noptii la pumpkina acu’ vreo luna. Ma vede, ma recunoaste, ma consulta, se oripileaza la vederea amigdalelor, si-mi zice ca am si bronsita. Tzac-pac!

Ies de-acolo cu reteta de antibiotic in mana, si exact vis-a-vis era o farmacie care tocmai se inchidea. Dau buzna, intind reteta cu nesimtire, tipa imi zambeste si incepe sa butoneze la computer. Isi cere scuze ca dureaza un pic mai mult, insa inchisesera si casa si computerul si tot. In Romania imi umplea frigiderul cu carne, pe motiv ca-s nesimtita si nu observ ca tocmai au inchis.
Aici femeia stia ca altfel trebuie sa umblu in cautarea farmaciei non-stop de serviciu pe wknd-ul asta, si m-a scutit de o gramada de alergatura.

Sar peste ajuns acasa, si ce-am mai facut pe acolo, ca nu-i relevant.
Ah, ba da! Pumpkina si taxu’ au iesit afara si au facut om de zapada in fata geamului.
De ieri dimineata ninge cu fulgi microscopici. In mai mult de 24 de ore s-a pus un strat de vreo 6-7 cm de zapada flescaita, zapada in care a vrut neaparat sa zburde piticania.
Nu s-a putut dat cu poporutchele ( o bucata de plastic cu maner, pe post de punga de un leu cu care ne dadeam noi in copilarie :)) asa ca a fost foarte trista, in schimb au mozolit un om de zapada chiar dragut. S-a prabusit cateva ore mai tarziu din cauza ca dupa cum spuneam, zapada e flescaita.

Fiind sambata, a venit mama sa stea cu puradeii 2 ore ca sa iesim si noi. Ne-am dus la Aldi, pe jos :))))))
Asta pentru ca in lumina ultimelor evenimente ( platit diferenta la curent, fatza usa mazda 6, medicamente and stuff, ne-am trezit ca mai avem 15 euro in casa. Asa ca el a decis sa fie romantic si sa se plimbe cu mine pana la supermarket ca-l rugase mama sa-i cumpere ceva.
Mie nu mi-a zis inainte sa iesim, asa ca m-a lasat sa ma dau cu anticearcan si sa-mi pun puloverul nou. Ala lung dar extrem de subtire. In care mi-a inghetat fizicul in plimbarea asta de aproape 4 km.
Nu-i nimic, si-asa am bronsita, amigdalele sunt gata-umflate si am uitat sa spun, ieri am avut migrena din cauza sinuzitei. Deci sunt numa’ buna de plimbat prin zapada :))

Adevarul este ca mi-a facut placere plimbarea. Am vorbit nimicuri, ne-am tinut de mana, iar pentru sambata viitoare mi-a zis ca sigur apucam sa iesim undeva. Ma duce el, cica.
S-o vad si pe-asta! :)) Cobeam eu saptamana trecuta ca probabil de data asta o sa ajung la supermarket :)) Am trecut si prin Kaufland, ca sa fac pipi si sa-mi dezghet fundul.

Odata ajunsi acasa, am intrat in vartejul de fiecare seara, cu spalat copii, indopat, culcat etc..
L-am dus pe pufu la culcare si am adormit si eu bustean. Pana la 9 si-un sfert cand m-a apucat tusea si m-am trezit.
Masculul sforaia in patul de jos al pumpkinei, pumpkina horcaia in ala de sus, asa ca mi-am luat antibioticul si-am deschis calculatorul in asteptarea momentului cand pot sa mananc, dupa pastila.

Momentul a venit,  asa ca  nu va mai povestesc nimic🙂

6 responses to “sambata

  1. Cred ca totusi nici in Romania nu-i dracul atat de negru. Am intalnit si aici farmaciste dragute, inteligente si cu principii, care te-ar fi ajutat asa cum s-a intamplat si acolo. Si stii ca padure fara uscaturi nu exista, asa ca probabil si in Germania se poate intampla sa dai peste cineva mai putin amabil. Sanatate maxima!

    • 🙂 ai dreptate. am uitat ca in Ro exista o farmacie la parterul blocului de vis-a-vis, unde farmacistele ma cunosteau si ma ajutau cand aveam nevoie. insa in toate celelalte farmacii in care am intrat, era acelasi exemplar multiplicat in spatele tejghelelor. acre si vizibil deranjate. de ajutor nici nu mai vorbesc, doamne-fereste sa pui vreo intrebare.
      poate n-am avut eu noroc, cine stie :))

  2. Bre, cum faci tu si lucrurile grave sa sune funny :)) la niste amigdale inflamate si bronsita ma panicam toata. Sanatate tuturor, ia vedeti, poate gasiti prin Kaufland la kil!

    • daca ma panicam asa usor, eram demult la balamuc :))
      plus ca bronsite si amigdale inflamate am tot facut in ultimii 37 de ani. m-as fi panicat daca castigam la loto or something :)))

  3. Bai, dar ai inceput anul ‘cum se cuvine’. Cum doamne iarta-ma poti aduna atatea chestii naspa in atat de putin timp. Ufff. Bine ca stii macar ce este si ca te vei insanatosi. Plus ca mi-s si io curioasa unde te scoate masculul saptamana viitoare.🙂

    • pai stii cum e: un lucru rau nu vine niciodata singur. dar o sa fie bine, sunt sigura de asta. cel mai mare morcov e asta cu anestezia totala a pumpkinei si operatia. restul.. o nimica toata :)) m-au ciuruit :))
      cat despre saptamana viitoare, incerc sa nu mai cobesc si sa tin pumnii sa ajung sa vad si eu un pub pe dinauntru :))))

Lasă un răspuns

