hate the machine


Ieri dimineata m-am dus la doctor sa-mi lege de gat aparatul pentru masurat tensiunea. Nu, nu va mai ganditi la prostii! Nu-i genul ala de legat de gat si facut sex ca sa crestem intensitatea actului. Asa mor doar studentii la medicina. Io mor de somn, pentru ca porcaria asta bazaie foarte tare, din douazeci in douazeci de minute. Sau acum peste noapte, din 30 in 30.
Dormi Maritzo daca poti!

Mi-am petrecut noaptea pe canapea in sufragerie, motaind intre doua masuratori si-un alaptat. Din pacate de pe la 2.29 n-am mai reusit sa adorm la loc. I-am dat sa suga pufului si-am venit repede inapoi ca trebuia sa inceapa mizeria asta sa se umfle pe bratul meu.

Am vazut aseara The rum diary. Am mai zis pana acum ca-l iubesc pe Depp, dar asta nu m-a impiedicat sa ma uit cu un ochi critic la film si sa zic ca suge.

Ar fi putut iesi ceva absolut senzational, tinand cont de peisaje si de personaje, si daca n-a iesit e doar vina scenariului.
Bine, filmul s-a dorit a fi o comedie-drama-romantica si tocmai din cauza asta s-a fasait. N-a fost niciuna din chestiile de mai sus.
Sigur ca au fost scene la care am ras cu pofta, dar n-au fost destule incat sa-l califice ca si comedie. Cat despre partea dramatica, aici povestea a fost atat de prost construita incat nici n-are sens sa mai detaliez. Really. Toate filmele bune au o voce. Asta n-are.
Bleah. Am ramas dezamagita. Pare neterminat, nu-i dus pana la sfarsit, totul atarana zdrentuit si nu, asta nu ma face sa ma gandesc la un film de arta care-ti lasa loc pentru propriile scenarii, ci pur si simplu la o treaba prost facuta.
Word of advice: nu dati banii pe prostii, luati bomboane la copii.

Dunno. Poate ca-s eu prea pretentioasa cu filmele facute in ultimii 20-30 de ani.

Tot ieri am vazut Le discret charm de la burgeoisie. Eh, alta viata!
N-am idee cum de nu l-am vazut pana acum, desi unele scene imi pareau cunoscute.
Probabil ca au fost imprumutate mai tarziu in alte filme, si de-aia mi-au parut familiare. In fine. Este un film pe care-l recomand celor care mai au doi neuroni disponibili.

I so fukin’ hate this machine!
I-am zis ieri doftoresei ca nu stiu daca o sa lesin tocmai acuma cand imi pune aparatul, si ca mi se pare destul de inutila actiunea. Ea a fost de acord cu mine, da’ mai mult de atat n-are ce sa imi faca. Minunat! O sa ne uitam in dimineata asta, sa vedem daca apar oscilatii de tensiune. Cica analizele de sange mi-au iesit perfect deci nu-i asta cauza.

Ah, si ca sa fie totul cu motz, pufu are muci.

 

2 responses to “hate the machine

  1. lasa ma, tu macar nu tre sa te dai jos din pat la -14 si sa tropai prin zapada inghetata…

Lasă un răspuns

