and the winner is…


Pentru ca ma simt marinimoasa si mai ales fiindca ma bucur ca cititorii mei citesc si nu-s toti suferinzi de alzheimer, se pare ca vom avea 3 guest-posturi🙂

Mircea, Cristar si M.

Puteti scrie absolut orice, in limite morale, evident.

Cand ati scris, trimiteti textul pe „blomamaind@yahoo.com” si eu il postez. Daca textul are nevoie de editare (ceea ce nu cred), vi-l voi trimite inapoi editat, pentru aprobare.

Daca n-aveti chef de scris, trimiteti o poza si-un titlu pentru ea😀

Ma bucur ca nu-s singura care s-a amuzat  citind Tom Sawyer in copilarie, si mai ales ca inca imi mai functioneaza neuronul ala obosit🙂

6 responses to “and the winner is…

  1. hai ma. la mine TS a fost personajul copilariei si am citit cartea aia de-am tocit-o. si acu as putea s-o mai citesc de 2j de ori. Unele carti nu se strica niciodata🙂

  2. Argh, de ce nu te citesc mai des???:(

  3. eeee, nu asta ziceam, m-as fi bagat si ieu la concurs, gen😀

Lasă un răspuns

