mare concurs mare!


Raspundeti la intrebare, si prin tragere la sorti castigatorul are un guest-post la mine pe blog😀
Asta in cazul in care mai mult de o persoana stie despre ce vorbesc😀

Intrebare:

ce este „moartea durerii”?

:)) acu’ sa va vad :)))

19 responses to “mare concurs mare!

  1. Io stiu.
    Da nu zic.
    Ca l-am citit pe MT acu’ treij’ceva de ani.
    Ceva ce trebuia sa inghita TS si i-a dat si pisicii.

    • eram sigura ca stii!!!!!!!!!!!! vezi, de-aia imi place mie de tine🙂
      hai, urmatorul, sa vedem cine mai stie🙂

    • dragule, mi se pare mie ca ramai singurul si unicul cititor, care-i pe aceeasi lungime de unda cu mine :)) sau poate suntem prea batrani :))
      ramane un mister cum de uit complet ce-am facut ieri, dar tin minte chestii pe care le-am citit acum 27 de ani :)))

  2. eu nu stiu, si nici nu m-am dat pe net sa caut…is blazata, let pain do its game:)

  3. habar n-am, deși dacă ziceți că știți voi, ăștia cam de vârsta mea, o fi ceva ce am citit, dar am uitat, că Alzheimer-ul meu a pus stăpânire și pe acum 27 de ani, nu numai pe ziua de ieri😦
    deci, ce-i?

  4. dollo, vorba aia: i may have alzheimer but at least i don’t have alzheimer

  5. :)) doamne-fereste!

  6. Hm, deci am citit si eu MT, stiu denumirea ‘medicamentului’ pe care trebuia sa-l ia TS, stiu cine i-a zis sa-l ia, stiu ce a patit biata pisica..dar habar nu am ce anume era de fapt :)) Ceva amar presupun..dar nu stiu🙂 Then again..acum 27 de ani inca ma plimbam cu barza😀

  7. parca era „moartea durerilor” si a fost comandat de matusa Polly, nu?🙂

    • :)) weeee, inca un cititor care stie! fiindca sunteti doar 3, in incredibila mea marinimie, o sa va dau posibilitatea sa scrieti fiecare cate un post 🙂
      imediat ce-mi aduc aminte parola de la mail, va spun unde puteti trimite textele :))

  8. Oh, chestia aia cu care se doftoricea crapatura?

  9. Citez:
    „Pana cand, obosita, matusa Polly ii spuse sa si-o ia singur si sa n-o mai bata la cap. Sa fi fost Sid, nicio banuiala n-ar fi umbrit bucuria batranei, dar fiindca era Tom la mijloc, matusa incepu sa supravegheze pe furis sticla. Care nu-i fu mirarea cand vazu ca intr-adevar continutul scadea.Cum sa-i treaca prin gand ca Tom ingrijea sanatatea unei crapaturi din dusumeaua salonului?
    Intr-o zi, Tom dadea crapaturii portia de doctorie, cand se apropie de el motanul cel galben al matusii, torcand, privind cu jind lingurita si rugandu-se sa-i dea si lui sa guste.”

  10. sarmana pisica :))

Lasă un răspuns

