cu creierii pe bigudiuri


Acum vreo luna, am trecut in calendar ziua in care trebuie sa merg la gradinita sa vorbesc cu comisia de admitere la scoala, pentru pumpkina. Erau doua zile pentru discutii, si fiecare parinte se inscria in ziua si la ora care-i convenea. Una pe 2 si una pe 6.

Buuun, deci pe calendarul meu scria clar ca astazi la 10.55 am programare la gradinita.
Vine sor-mea sa stea cu pufu, pentru ca afara erau cam -18 grade si mama n-a putut iesi. Eu tocmai il culcam.
Ghici ce face sor-mea pe care am lasat-o sa astepte in sufragerie pana termin?

Exact! Daca v-ati gandit cumva ca a dat buzna in dormitor racnind la mine ca intarzii, desi mai aveam 20 de minute pana la ora stabilita, iar la gradi ajung in 3 minute daca stau sa admir si peisajul, atunci aveti dreptate.
Pufu care abia atipise, se trezeste si incepe sa planga.

Sa mai zic ca-mi venea sa o strang de gat?

In relatiile cu sor-mea incerc sa las de la mine cat pot, pentru ca e isterica, si urla, si oamenii care urla ma obosesc cumplit. Plus ca daca i-as zice vreo doua, n-ar mai vorbi cu mine in urmatorii 20 de ani :)) Ceea ce daca stau sa ma gandesc bine, n-ar fi chiar asa o tragedie, tinand cont de cati nervi imi face.

In fine. Imi pun blugii pe mine si ma intorc in dormitor. Il iau pe pufu si o dau afara, sa ma lase totusi sa il culc.
Reusesc sa-l linistesc, 5 minute mai tarziu ghici cine intra buluc iarasi peste mine, urland ca o sa intarzii?
Right.

Cred ca este evident faptul ca ma abtin eroic sa nu insir aici exact ce cred eu despre sor-mea. *#&(*&^$#(*@^#(*&@^*()$^%(*#&)(*&@#986*)73409832897^*^#**Y$**(#$#&$*#)(*&$#()*&$)(&#$)(&#)*@&#(*@#(&@*^#*(@&#)(&#)(@&#)(*&@(&^$(*#(**#(*@^x(b#&y

Asa.

Deci plec la gradi, in timp ce pufu plangea de mi se rupea inima, si se uita la mine cu o privire de ma apucase plansul si pe mine.

Ies din casa, si plina de draci il sun pe mascul: bah, eu chiar am fata de proasta? toti ma luati de proasta, nici unul dintre voi nu ma respecta ca nevasta, mama, sora, fiica, toti ma luati la pula, eu sunt pielea pulii, asta sunt!
Masculul ma intreaba ce-am patit. Ii povestesc printre lacrimi, pentru ca nu-mi iesea din minte privirea pufului.
Masculul se enerveaza si-mi zice ca nu-i adevarat, si ca n-ar trebui sa urlu la el pentru ca m-a enervat sor-mea.

Right.

Bun. Ajung la gradinita, astept sa iasa parintele de dinaintea mea, intru si constat.. ghici ce am constatat?

Concluzia fiind ca intr-adevar familia mea are dreptate. Am fatza de proasta si nu degeaba.

7 responses to “cu creierii pe bigudiuri

  1. eh acum, nu-i nicio tragedie. și eu port bigudiuri🙂
    ce nu era, ziua sau luna?
    din curiozitate, că tot ai spus de -18 grade; și la noi, în ro, sunt tot pe acolo și avem și coduri pentru asta: portocaliu, roșu… la voi ce nuanță au ales pentru că suntem în anotimpul numit iarnă?

  2. oiii..saracul mascul. fiind sora ta, tura asta ce vina are el? :))
    in alta ordine de idei…pumpkina incepe educatia institutionala precoce sau inca nu?:)

    • inca nu stiu, aflu pe 6 februarie. eu as vrea sa mai stea un an la gradinita, dar nu stiu daca-i posibil. o sa vedem.

      iar masculul e intotdeauna de vina :))

  3. :)) imi place cum gandesti :))
    tinem pumnii pumpkinei!

  4. n-ai ce sa le faci. iti zice asta muistu’ ala care nu se ridica niciodata la inaltimea asteptarilor familionului, desi are mai multa scoala decat toti la un loc si un perete plin de medalii acasa. daca i-ai invatat sa ti se urce in cap, n-or sa se opreasca niciodata si nici nu-i mai dezveti. da’ stii ceva? ieri m-au sunat, sunt toti la roma, ca si-a scos frate-miu tiroida si cand i-am auzit cat de muci erau la telefon, m-am emotionat, asa, pentru ei. n-ai ce sa le faci, serios. p-astia nu ti-i alegi.

    • cre’ ca atitudinea mea contemplativa e de vina :)) statul intr-un colt si amuzatul de una singura are si parti naspa.
      ma uit la ei ca ardeleanu’ dupa elefantul care i-a calcat in picioare gospodaria si zic usurata: no meri, in pizda ma-tii!
      azi mama trebuia sa vina ca sa iesim si noi 2 ore in curtea penitenciarului sa ne invartim in cerc, si-a bagat textul cu „nu ma simt bine”, cand de fapt n-avea chef sa vina, pur si simplu. dar nah. n-am ales-o eu, contrar tuturor teoriilor care spun asta :))

      am avut multe momente de imbecilitate in viata, da’ nu-mi pot inchipui ca si inainte de asta le-as fi putut avea. ca de exemplu sa-mi aleg de buna-voie si nesilita de nimeni, familionul asta :)))

Lasă un răspuns

