poze


Stiu ca am zis initial ca o sa trag la sorti, da’ m-am bucurat asa tare ca ati stiut, plus ca zilele astea oricum nu prea am ce sa povestesc, asa ca ideea de a oferi fiecarui cititor ocazia sa publice ceva pe blogul meu, mi s-a parut geniala :))

Acu’ sa vedem cine are chef sa scrie ceva, dintre cei 4😀

Pana atunci,  hai sa postez niste poze, ca am ramas cam in urma:

 

natura moarta

Iubire

 

aici trebuie sa explic: ghetto mozarella arata asa pentru ca am desfacut un pachet din care i-am dat pufului o singura biluta. pe urma le-am pus intr-un borcan de mancare de bebelusi, si l-am inchis zdravan. atat de zdravan, ca a doua zi a trebuit sa desfac borcanul cu desfacatorul de conserve :))

pumpkina jucandu-se linistita in timp ce cadea grindina

14 responses to “poze

  1. criminal kiddo :)) numai ochisori🙂

  2. sunteți mișto măi. și când mă uit la fotografii și mă gândesc la ce scrii tu în mod curent, ești foarte tare. cum ți-a mai spus cineva odată la comentarii, ești fff fresh față de toate blogurile madamelor deținătoare de copii🙂

    • multumesc🙂 stai asa: adica fotografiile si ce scriu eu in mod curent s-ar bate cap in cap?
      cat despre fresh.. as pune eu aici o poza de duminica, sa vezi ce fresh eram, da’ mi-e ca incepe lumea sa-mi doneze bani de bona, femeie la curatenie, cosmetica and stuff :))

      • aaa, nu că s-ar bate cap în cap. vroiam să evidențiez că se poate să crești doi copii și să nu scrii/vorbești obsedant numai de scutece, rețete bio, metode „corecte” (neapărat) de creștere a copiilor. la asta m-am referit și când am spus „fresh”, nu că ai fi vreo urâtă, doamne feri🙂

        • :)) si eu care credeam ca n-am alte subiecte de discutie decat pufosii :)) dar se pare ca se poate si mai rau, ai dreptate :))
          ia ca incep sa scriu si eu aici despre cum sa-ti educi copiii in mod corect si eficient😀

  3. Doaaamne, asa mult timp a trecut??? E ditamai voinicul, sunt minunati, draga Blo! Sa-ti traiasca!

    • multumesc🙂
      pufu face 9 luni maine
      nici mie nu-mi vine sa cred ca a trecut asa repede timpul🙂
      sa-ti traiasca si tie basbuzucii! iar noi sa ajungem la pensie in viata :))

  4. Pentru maine, cu ocazia implinirii celor 9 luni, La multi ani, Pufu!🙂
    E uber-simpatic!

  5. Meri tu d-acisilea, sta-n picioarele proprii si se joaca cu telecomanda…unde am mai vazut eu asa ceva? hm…:)

    • :)) ala era telefonul fix, si era transfigurat de fericire ca a reusit sa puna gheara pe el :)) tot ce are butoane si cabluri, este interesant, jucariile pe care am dat eu multi bani fiindca-s d-alea eco bio naturale, ca dezvolta tot ce tre’ sa isi dezvolte pufu, deci jucariile alea zac prin diverse colturi. pufu isi dezvolta abilitatile rozand cabluri si chestii cu butoane :))
      si-al tau face la fel?

  6. foarte tare pufu! uite ca sta in picoare la 9 luni fara sprijin.

    apropo de ghetto mozarella; intr-un borcanel de ala mi-am pus si eu cimbrul primit de la soacra-mea si ghici cine se chinuie de fiecare data cand ii vine timpul buruienii sa fie bagata in mancare? cred ca cei care au invebtat capacele astea au avut in gand romanii, care refolosesc cel putin odata borcanele😀

    • :)) clar! am in beci un sac mare plin cu recipiente din plastic, cu capac. le-am ascuns acolo ca sa nu le mai vad mereu prin bucatarie, asa ca acum cand am nevoie sa pun ceva in ceva, recuperez cate un borcan de-al pufosului, din cutia cu borcane de reciclat :))

      vezi ca la ikea au niste borcanele absolut simpatice pentru condimente, si-s si ieftine, 4 intr-un set – 4 euro. adica ma rog, aici sunt, dar sunt sigura ca se gasesc si in Ro.

Lasă un răspuns

