sunny side of the street :)


Ce diferenta intre ultimele 2 ierni, si cea de-acum!

Cat am tanjit dupa un pic de soare, din august pana in aprilie, si cum uram toate zilele alea cenusii fara inceput si fara sfarsit.
Iarna asta au fost si zile in care n-am vazut soarele, dar au trecut repede.
Imi place toata lumina asta care-mi invadeaza casa si ma impiedica sa motzai langa pufu cand doarme in timpul zilei.

Toata lumea vorbeste despre iarna in Romania, si-mi aduc aminte si eu flescaiala din cizme, apa care ajungea pe unele strazi mai sus de glezna, vantul care batea printre blocuri si care ma impingea din gard in bordura si invers..
Mersul poticnit, alunecand pe gheata de pe trotuare, hainele invariabil stropite de masinile trecand in viteza pe strazi, gri-ul de peste tot.. Erau triste iernile mele de pana acum, exceptand zilele in care ningea si in care ma bucuram ca un copil, fara sa-mi pese ca a doua zi o sa inot prin nameti ore intregi, inspre si dinspre serviciu.

Cand am venit in Germania, mi-am cumprat haina de iarna de culoare rosie. Apoi cea de primavara iarasi – rosie. Anul asta mi-am cumparat alta pentru iarna- mov. Foarte mov. Incredibil de mov.
Cred ca am ramas cu sechele dupa atata negru si gri cat am vazut in 35 de ani.

Am o stare de bine, chiar daca bronsita nu mi-a trecut, ba dimpotriva..
In casa e cald si bine, e soare, pufosii se invart toata ziua printre picioarele mele, dar sunt simpatici.
De cel putin 3 ori pe zi sunt pe punctul de a-mi rupe gatul impiedicandu-ma de premergatorul pufului. Ii place sa se tina dupa mine, iar marginea premergatorului da chiar sub glezna. Miseleste.

9 responses to “sunny side of the street :)

  1. :)) am scanat blogroll-ul de vreo 3 ori sa vad ce mai e nou. cand ajungeam la tine, nu vedeam decat sunny side, apoi treceam cu privirea mai jos in lista. dupa ce-am citit de 3 ori, am zis hai sa vad despre ce oua scrie😛 mintea mea continua singura cu sunny side eggs! aproape ca mi s-a facut foame…de oua :p
    pe mine nici macar o mutare in Germania nu m-ar salva. sunt blocata pe maro, negru, gri, bej. Sunt fara salvare :(((

  2. despre culori sau despre…oua? :))))

  3. eh, eu azi am avut o …nici nu stiu cum sa ii spun :)) mi-am pus la jeansul albastru spalacit curea rosie ca macii. pai ce mama lor…let’s get the sunny side in…ca uite ce spune nenea asta http://www.ted.com/talks/shawn_achor_the_happy_secret_to_better_work.html putem sa ne-o facem cu mana noastra..si-atunci de ce nu?

  4. fain le zice nea Shawn, si cred ca are si dreptate.
    eu una nu reusesc sa trec mai departe de negru, maro, gri, albastru nici sa ma pic cu ceara. Daaaar, ieri mi-am luat un ruj rosu, d-ala de te pocneste de rosu drept in moalele celulelor bastonas, si ma simt mai bine; O sa incep sa caut si haine colorate, sa vezi atunci ce bucurie:)

Lasă un răspuns

