viata cu 39


De duminica seara pana acum am tot avut 39 febra. Mi-au dat alt antibiotic.

Am nasul ars de atata sters, iar buza de sus, hartanita si ea de cele 10 suluri de hartie igienica in care mi-am tot suflat nasul, e rosie si cojita toata.

Azi-noapte pufu a ros biberoane, langa taxu’.
Nu-l intzarc inca. Desi.. habar n-am ce sa fac, really. Daca noaptea roade biberoane, il pot alapta ziua cand il culc, inca o perioada.  L-as intarca, dar ma tot gandesc ca prin lapte chiar si asa chior cum e acuma, tot mai primeste niste anticorpi, niste chestii folositoare. Am sunat-o pe pediatra si am intrebat daca e ok sa-l alaptez in continuare, si a zis ca da.

 

8 responses to “viata cu 39

  1. fa-te bine, madam. *hug tare*

  2. madam, vorba catzauai :)) cand esti mucos daca suporti sterge nasul cu servetele umede…eu de ex. folosesc d’astea de fund de bebe fiind mai ieftinache. n-am avut nici un gram de coji nicaieri…nasul fiind hidratat de la chimicalele din servetele..si nici n-am avut senzatia ca mi se rupe jos din cauza contactului cu hartia…

  3. cel mai important e sa scazi febra. io anu trecut era sa mor la propriu de la gripa, dupa o saptamana de febra nu mai puteam sa tin cana de ceai in mana, tuseam pana vomam… si asa am inteles cum omoara gripa pandemica si ca nu e gluma. sa te faci bine!!

  4. baftaaaa! ba nu, sanatate!
    la 39 de grade, Pufu bea lapte un pic mai cald.

Lasă un răspuns

