de ce?


Tot din categoria DE CE????

De ce daca am o cutie speciala pentru medicamente, in rafturile bibliotecii sunt invariabil cutii, cutiute, sticlute etc..?

De ce biblioteca mea arata mereu ca unul din cosurile homelessilor din filme?
De ce nu pot si eu sa am doar rafturi si carti? De ce toata lumea (mai ales eu), indeasa toate chestiile cu care se trezeste in mana la un moment dat, in biblioteca si nu in sertare, cutii, sau locurile potrivite pentru fiecare obiect in parte?

De ce nu rezista curatenia pe care o fac in mod regulat in rafturi, mai mult de o saptamana?

Ma uitam acuma ca pozele alea insirate aiurea prin rafturi, au fost puse aseara de mascul. penarul, punga, cizma lui mos craciun si paharul de plastic, azi-dimineata. Betisoarele de urechi-  alaltaieri seara, si tot asa. Daca ma apuc sa fac acum curat, peste o saptamana va fi la fel.

Cum naiba reusesc unii sa aiba case d-alea antiseptice, fara praf si fara balamuc in rafturi??

 

14 responses to “de ce?

  1. muaica cioaica! de acolo lipseste doar bunica :))
    probabil pentru ca nu ai o masutza la indemana…la mine se umple asa blatul de la dulapul pe care am tv-ul…invariabil cu scrisori, hartii in lucru, chei…dar am pus un cos…si am inceput sa le arunc acolo..

    • dap. nu era chiar asa cand aveam dulapul de pe hol, pe blatul caruia erau toate chestiile care-s acum in biblioteca :))

  2. Masculilor le plac gramezile (mai mult sau mai putin) ordonate. Haos organizat, daca vrei. Zi mersi ca n-ai un maniac din ala care urla daca pixul nu e asezat pe birou la exact 10 cm de margine, perfect paralel cu notesul. Si cu mina retrasa, evident!

  3. dar care-i faza cu raftul gol? :))

  4. ce chestie, dacă concurezi cu poza asta la o expoziție de foto în lume, te descoperă conaționalii imediat. după colecțiile de cărți :)) eu când am văzut colecția secolul XX mi-am amintit de Pe aripile vântului de la mine din raft.

    • 🙂 am pe aripile vantului intr-o editie in engleza, dar e in corpul de biblioteca de la geam. si constat ca tot cumpar Marele Gatsby, desi stiu ca il am deja :))

  5. biblioteca mea arata fix la fel: paracetamol, pahare, biberoane, bani, servetele mai mult sau mai putin umede, sticlute cu alcool de spalat pe maini, suruburi, tetine, legouri, masini de plastic, sirene samd. nici nu ma mai gandesc ca o sa arate vreodata normal:)

  6. Ah, asa arata biroul nostru. Dinainte de a deveni parinti.
    Unele lucruri tre’ sa fie la indemana, si unde sunt mai la indemana decat in fata cartilor/langa PC? Alte lucruri le pui din graba si nah… raman acolo.
    Cel mai rau e cand unul e super ordonat si unul mega dezordonat. Ies scantei.
    Imi place biblioteca ta, pare incapatoare🙂

  7. poza asta arată că eşti normală la cap, nu obsesiv-compulsivă ca altele. care fac zilnic curat, dar pînă seara sau dimineaţa tot aşa arată, dar nu se lasă şi o iau de la cap şi uite aşa trece juma de viaţă.. de mine vorbeam. aş vrea io să pot trăi liniştită cu dezordine… măcar cîteva zile. uof.

    • :)) nici eu nu traiesc linistita cu dezordine, dar imi stiu inclinatiile si ma feresc sa devin (din nou) obsesiv-compulsiva :))
      stii cum e sa intorci cheia in yala de doua ori, apoi sa o deschizi o data, si sa faci asta in fiecare seara, chiar daca usa era deja incuiata? :))) intelegi acum de ce imi sta pe sistem si totusi de ce nu fac ordine in fiecare zi :))

Lasă un răspuns

