stoarsa ca o lamaie


Ieri seara am fost mult prea stoarsa ca sa ma apuc de povestit. Cred ca deja am spus totul :))

Ieri dimineata am ajuns la Tucherland cu putin inainte de ora deschiderii. Am asteptat sa apara si ceilalti copii invitati la ziua Danei, si-am intrat. Bine ca m-am gandit sa iau o pereche de papucei pentru pumpkina, ca podeaua la ora aia era ca gheata, iar inauntru nu se intra incaltat.
Am simtit ca-mi degera ovarele pana am ajuns in separeul rezervat pentru noi. Am intrebat-o pe mama Danei daca stie de unde pot sa-mi cumpar o pereche de ciorapi grosi, ca eu nu m-am gandit sa-mi iau dupa mine, credeam ca e mai calda podeaua.
Din fericire avea ea o pereche de rezerva, asa ca mi-am putut petrece restul timpului fara sa stau ghemuita pe un scaun.

Pumpkina si Dana au inceput sa traga de mine sa merg cu ele peste tot, pentru ca treaba asta e ceva  imens, o hala plina cu chestii, te poti invarti pe acolo la nesfarsit, mai ales daca esti mic si nu cunosti drumul.
M-am dus cu ele peste tot, dar nu a fost de-ajuns. Danei ii era frica sa se catere pe  constructiile alea, iar pumpkina  nu vroia sa urce fara prietena ei. Asa ca m-am catarat pe absolut tot ce te puteai catara. La un moment dat, undeva aproape de varful unuia dintre turnuri, ma durea inima rau de tot. Ma rugam pe jumatate razand de situatie, sa nu crap acolo, ca sperii copiii si n-are cine sa vina sa ma resusciteze, ca pana ajunge la mine mor de 10 ori.
N-am murit, dupa cum se vede, da’ cred ca nu mai aveam mult.

Am sarit pe trambuline, m-am catarat pe peretele pentru alpinism (asta doar eu, fara fete), m-am dat de cateva zeci de ori pe topogane, iar la sfarsit, cand au plecat toti copiii, noi 4 am mai ramas. Pumpkina si Dana spre stupoarea noastra, flirtau cu niste baietei cu vreo 5 ani mai mari ca ele, iar noi purtam o conversatie racnita, pentru ca e ingrozitor de mult zgomot acolo.

Copii dormind n-am prea vazut, dar parinti lesinati in sezlonguri sau pe canapele, erau peste tot :))

Mi-a placut, a fost fun. Cred ca am putea merge si cu pufu, ca e o zona speciala pentru pufosi in mijlocul salii.

Ce m-a socat pe mine a fost ca la intrare iti lasi incaltarile si hainele. Sa mai spun ca romanca din mine s-a gandit de cel putin 20 de ori ca o sa plece acasa in pulover pentru ca o sa-i fure cineva geaca aia smechera si mov?
Si culmea taraniei (hai ca recunosc pana la capat) a fost ca mi-am bagat adidasii intr-o punga si i-am luat cu mine. Adidasii aia noi-nouti, pe care ieri i-am incaltat a treia oara. Mi-era ca pleaca careva cu ei, se vede ca-s absolut noi.

Mi-a fost foarte foarte jena la sfarsit, cand ne-am imbracat si ne-am incaltat, pentru ca mi-am scos adidasii din punga. Mama Danei n-a zis nimic, dar probabil ca radea in hohote in sinea ei.
Eh, plm. Mai bine taranca decat sa plec in ciorapi, nu?

Nu stiu cand o sa scap de reflexele astea de romanca, pe bune. De feritul de caini am scapat, de tinut geanta in dinti de cate ori trece cineva pe langa mine, sau circul cu busul – am scapat, mai ramane sa ma conving ca nu-mi fura nimeni hainele si pantofii :))
Bah, acuma pe bune: daca venea vreun cocalar acolo, cred ca pleca cu un camion de haine. Nu sta nimeni sa se uite ce faci, cate geci iti pui pe tine sau bagi in sacosa. Si lumea nu vine cu cele mai jerpelite chestii acolo, ci cu hainele normale, cu incaltari normale, fara frica de a ramane descult sau dezbracat.

Sincer cred ca m-as mai duce candva cand o fi cald, ca au si afara o zona imensa in care se pot juca puradeii, au chiar si o mini-gradina zoologica unde poti mangaia animalele.
Ce nu mi-a placut este ca nu ai voie sa aduci de mancare sau de baut de acasa. Eu am luat dupa mine o sticla de apa pt mine si una pt pumpkina, mi-am bagat picioarele in regula lor.  Dupa ce ca platesti o gramada intrarea, mai esti obligat sa cumperi si mizeria de mancare pe care o vand acolo. Dar ma rog.. per ansamblu mi-a placut si abia astept sa mai mergem.

Ah, si cateva poze, ca n-am stat sa fac mai multe:

pumpkina si Printesa Dana

eu cocotandu-ma pe pereti

 

pumpkina motocilcista. evident ca era roz si cu glitzer :))

 

si pufu jucandu-se cumintel pe covor

 

7 responses to “stoarsa ca o lamaie

  1. si eu constat la mine o anumita stare stoarsa, dar mai mult pe intervalul nocturn: de fo 3 zile asta micu prezinta febra, doctorul a zis ca mai prezinta si o otita si o angina, de unde urletele ce acompaniau intervalul respectiv.
    consortul jura ca azi noapte juniorul s-a trezit de 4 ori, si eu cu el, dar personal, nu imi aduc aminte decat de o singura data.

    creca de data asta am castigat concursul de stoarcere:)

  2. are antibiotice, in urechi si pe gura:) placebo-ul homeopaticelor nu prea functioneaza la mine, am incercat cand era mai mic, ca sa doarma noaptea, si pula, normal:)

    • bai, nu stiu cat de placebo sunt astea, da’ la noi au functionat. ma refer la copii, care habar n-au ce-i ala placebo, cel putin pe pufu in doare-n putza de toate bilutele pe care i le dau ca sa doarma noaptea :))

      • Ma gandesc ca „functioneaza” prin parinti: te simti mai linistit si mai increzator cand „le dai ceva”, asteptandu-te sa functioneze. Probabil ca starea ta ii influenteaza mai mult decat otzar de zaharel sub forma de bilute.

        Eu am constatat cu mare surprindere si oaresce iritare ca Victor e mult mai linistit cand sunt eu linistita, mai ales cand face prostii. Daca ma enervez 5 ceasuri, el se enerveaza 6, asa ca incerc sa fiu cat mai calma, se rezolva conflictele mai repede. Problema e ca imi sare usor tandara si cateodata nu prea pot sa ma stapanesc (de unde iritarea de mai sus:)

  3. Stoarsa ca o lamaie, dar macar de data asta a iesit o limonada pe cinste din ziua de ne-ai povestit.

Lasă un răspuns

