verde-smarald


Azi mi-am cumparat pantofii aia care imi ramasesera pe sistem inca de acum vreo saptamana-doua. Eram  ofticata pentru ca am dat exam de admitere la facultatea de studii americane, am intrat, da’ nu ma pot duce pentru ca-mi trebuie un cacat de atestat cum ca stiu foarte foarte bine germana.

Smf.
M-am oprit direct in magazinul cu pantofi, am vazut ca inca ii mai aveau pe astia verzi, asa ca i-am cumparat.

Cu scoala habar n-am cum o sa fac, pentru ca cursul pe care-l cer astia la facultate costa 600 euro/modul. Sa zicem ca nu-s chiar incepatoare, deci mai tre sa fac doar 2 module. 1200 euro, 1 an ca durata.
Vedem. Deocamdata habar n-am ce o sa fac. Din toamna pufu incepe sa mearga la cresa (304 euro/luna!!!!!) iar eu va trebui sa-mi gasesc job.

Intre timp o sa ma consolez cu pantofii

 

8 responses to “verde-smarald

  1. vai tu ce culoare nebuna, sa-m bag piciorul:)

  2. las’ ca-i bine, eu saptamana trecuta mi-am luat o geanta cu inimi roz si cu suspeeeeeeeeeeeens…sclipici:) roz, normal:)

    • :)) daca mi-ar fi spus cineva in tinerete ca o sa port roz, si verde turbat, si chestii lucioase, l-as fi injurat de mama :)) cred ca odata cu intelepciunea batranetii, vine si un fel de je m’en fiche care zice ca daca azi am chef sa pot pantofi verzi luciosi, atunci aia o sa port! 🙂

  3. sunt foarte misto.. zau. as vrea sa port si io tocuri..

  4. super pantofi! verde turbat, da’i super verde! io trec printr-o criza de verde, as vrea cat mai mult verde, dar nu ies din aceleasi haine negre si beige (de ce beige? nush, am urat culoarea asta, ca si pe maro, pana am ajuns s-o port)

Lasă un răspuns

