sick as a dog.


Muci. Again.

Am horcait toata noaptea, am tusit, am stranutat, tot tacamul! Acum abia respir. Again.

Dupa o tura de 7 zile de amoxicilina si una imediat dupa aia, de 10 zile de eritromicina, sa vedem ce urmeaza, ca vineri am programare la doftor. La altu’ ca doctorul meu e in concediu saptamana asta.

Partea frumoasa a zilei asteia este ca pufu merge singur, de azi-dimineata. Nu-i mai e asa frica, pleaca prin casa dintr-o parte in alta, fara sa se mai sperie. Se mai impiedica, mai oboseste si mai da cu poponeata aia grasa de pamant, dar important este ca gata, de-acum trebuie sa fiu atenta ca o sa o ia si la fuga in curand.🙂

 

 

 

3 responses to “sick as a dog.

  1. bravo! asa e fain – ma refer la pufu, nu la mucii tai🙂

  2. Bravo Pufu! Pfoooai cand a trecut timpul fatah?!
    Imi pare rau pt muci❤

Lasă un răspuns

