bad mom


Nu mai reusesc sa il culc pe Pufu. Nu mai vrea. Ieri m-am chinuit 4 ore sa il culc. 4!!! in conditiile in care-i picau ochii in gura de somn. Si n-am reusit.  A adormit el 20 de min in timp ce se juca. Statea in fundulet si a cazut pur si simplu cu capul intre picioare si a adormit.

Si asta a fost tot.

Azi am chemat-o pe mama sa il culce. Guess what? A adormit imediat, ticalosul.

Ori sunt o mama atat de naspa incat nu reusesc nici macar sa-mi culc copilul, ori pufu e sadic si vrea sa ma vada plangand de nervi.

16 responses to “bad mom

  1. Raspuns corect si final: 2!😀

  2. :)) se pare ca e asa incantat de prezenta mea, incat vrea doar sa se joace. ar trebui sa fiu mult mai naspa, ca sa am si eu un copil care doarme normal

  3. Aseara a inventat un joc nou: care adoarme ultimul.
    Astazi a inventat jocul :care adoarme primul🙂

  4. solutia e cat se poate de simpla: ia-o pe maica-ta la tine :D:D:D:D

    • yeah, right! :)) si neuronii salvati cu somnul pufuletelui, se duc pe apa sambetei incercand sa nu ma cert cu ea din catralioane de motive. nope. prefer sa ma chinui sa-l culc!

  5. Si eu am o problema cu somnul, cam ca progenitura ta. Eu deja stiu de ce. Nu apelez la maica-mea sa ma culce cand mi-e somn, nu mi-a iesit nici mie cand eram mic, n-are rost sa mai incerc acum. Partea proasta e ca, odata cu varsta, se agraveaza. Nici bunica-mea nu reuseste sa ma adoarma.

    • aceeasi problema cu somnul o aveam si eu, inainte de venirea pufului. acum n-o mai am. adorm acolo unde sunt lasata in pace 5 minute :))

  6. Cum adica „sa il culc”? Nu il pui in pat si gata? Eu asa fac dintotdeauna: la 9 dimineata juniorul mic e in pat, doarme pana la 11, dupa aia la 1 iar il pun in pat (aici depinde, cateodata adoarme imediat, azi de exemplu l-am culcat cu mine ca urla). La 8 seara il pun iar in pat, pe ala mare la 8 jumate, si pe maine.

    • pai initial asa era. il puneam in pat si gata. dar de cand cu dintii numa’ intr=un urlet m-a tinut, asa ca l-am luat cu mine in pat. stiu ca-i doar vina mea, nah.

  7. eu ca si progenitura ta adorm cand mi-e somn…:)) in rest putea sa se bata si ursul cu mine…ca tot ce voiam eu faceam. imi aduc aminte ca ai mei lucrau in schimburi si ala care pleca la 2 la munca ne punea la culcare si ala care venea la 4 ne trezea…doar ca eu inchideam ochii pana pleca schimbul 2 si cum era cheia in usa sarea plapuma de pe mine ca apa de pe plita incinsa…

  8. ah, Blo… mum is fun! buni is fun, but not that fun, deci… ne culcam.
    si noi trecem prin asta, si nu, bunica nu va veni nici la noi, fiindca barbatu-meu (fiul bunicii) ne va strange pe toate de gat!
    noi am descoperit niste super desene rusesti, Masa si Medved, in ziua in care n-a putut/vrut deloc sa aadoarma/sa suga/ sa faca altceva, am lasat-o in scaunel cu Masa (mai bine asa decat s=o dau pe geam). A adormit dupa vreo 30min.
    nu stiu de ce au greve de-astea de somn, in afar de explicatia cu „mum is fun”. si io incerc sa ma tin calma, ca sigur pe mine m-a mostenit, si-acuma am probleme cu somnul (iar barbatu-meu e genul care sta 2 min pe scaun s adoarme)

    • si-al meu la fel!!! doarme unde il pui, iar astia mici seamana cu mine din pacate.
      azi m-am chinuit sa-l culc vreo 2 ore. n-am reusit. ba chiar am racnit la un moment dat la el, el n-a mai auzit pana acum asa ca s-a speriat si a inceput sa urle, ce sa mai zic.. a fost un balamuc complet. l-am lasat in pace si desi pica de somn, a adormit abia pe la 7 jumate.

  9. a adomit la 7:30 seara?? pentru somnul de noapte??
    moaaaama, io zic merci daca fie-mea adoarme la 9:30 in unele seri. ieri a adormit la 00:30, azi tot pe-acolo ne culcam. e drept, se (de)regleaza in functie de programul tatalui (o sapt vine acasa seara la 10:45 si atunci ne culcam tarziu, in alta se scoala la 5 dim si se intoarce la 4n amiaza, si fie-mea se scoala atunci cu noaptea in cap).

    • pufu se trezeste undeva intre 4 si 7 dimineata. in functie de cat are chef sa doarma in noaptea aia, dar peste zi doarme ca de obicei, adica NU.
      azi de ex s-a trezit la 3 dimineata a stat treaz pana la 5 apoi s-a culcat si s-a trezit la 6 jumate. eu intre 8 jumate (cand pica din picioare de somn) si 11 am incercat sa-l culc si n-am reusit. i l-am pus in brate masculului, care l-a culcat in 10 minute.

      n-am cum sa il las sa doarma mai mult de ora 7 jumate dimineata ca uneori trebuie sa ies cu el sa duc pumpkina la gradinita, asa ca seara la 7 jumate-8 se culca.

Lasă un răspuns

