chestii


Dammit! Am implinit 3 ani de blog si am uitat sa sarbatoresc.

Tipic Blo, ce sa zic.

Pufix nu prea mai vrea sa suga, asa ca s-ar putea ca in curand sa termin cu alaptatul. Nici lapte nu prea mai am, dar nici nu incerc sa produc mai mult.
Inca nu-s foarte impacata cu gandul intarcarii, dar stiu ca e o etapa prin care trebuie sa trecem amandoi. Dintre noi doi, el e mai cool, eu ma cam pierd cu firea.
Imi plac zgomotele mici pe care le face cand suge la san, imi place cum intinde gurita nerabdator, imi place sa-l simt langa mine, imi place sa stiu ca ii dau ceva, o parte din mine. De-aia nu vreau sa il intarc inca.
Cu pumpkina mi-a fost mai usor sa iau decizia, mult mai greu sa o pun in aplicare. Ea nu manca mai nimic in afara de san, iar eu cum nu prea mai aveam lapte, sugea cat aveam apoi ma musca foarte tare. Avea aproape 11 luni cand am pus tzatza in cui.
Pufu mai are putin si face 1o luni. De cateva zile merge singur, din ce in ce mai putin ezitant, si este atat de independent si de plin de idei..🙂

A inceput sa se aventureze singur prin casa, ceea ce inseamna ca trebuie sa il urmaresc cu ochi de vultur pentru ca omul are initiativa. Ieri incerca sa indese in priza mufa de la cablul microfonului pentru wii. Il duce capul la prostii.
Azi mi-a scos unul cate unul, aproape toate servetelele din cutie. Cand l-am intrebat ce-a facut, s-a uitat pe jos la ele, ca si cum ar fi zis:” fuck! ia uite cate servetele sunt pe jos! io le-am scos? esti sigura?”  :))

Pumpkina i-a spus ieri lu’ taxu’: „abia astept sa ma bag in patut si inainte sa adorm, sa ma gandesc romantic la baieti.” Sa-si smulga asta sprancenele si nu alta, ca e tuns asa scurt ca n-are de ce se trage.

Maine ma duc la doctor sa vad ce-mi mai face bronsita. Vad ca devenim nedespartite, si-as cam vrea sa bag divort de ea ca m-am saturat.

Ah, si azi l-am pizduit pe mascul, care de vreo 3 zile e ingrozitor. Si asta pentru ca il fute la cap baba aia cu mustata. I-am zis ca ar fi trebuit sa vina acasa si sa caute sa se relaxeze aici, sa caute caldura si intelegere, nu sa vina si sa-mi verse mie in cap mizeriile pe care le aduna el. Pot intelege ca e obosit sau ca e stresat. Nu pot intelege sa-si verse stresul pe mine.
Cica ar fi inteles. Sa vedem.

 

4 responses to “chestii

  1. păi la mulți ani, atunci!🙂
    cât despre pufulete, îți dai seama că ăștia când sunt mici devin repede independenți de țâța mamei, numai ca să se înfigă în câte una de care se vor crampona mai târziu😀

  2. La multi ani, multe articole si fani :))) !

Lasă un răspuns

