27.02


Pufu si-a descoperit astazi putza.
S-a tras de ea in toate partile cu o mutra serioasa. Stiam eu ca nu e de gluma cu baietii si putzele lor, dar vazandu-l asa concentrat m-a bufnit rasul.

Azi am fost cu pumpkina la doctor sa-i faca analizele inainte de operatie. Care nu stiu cand o sa fie, ca s-au schimbat niste date. Miercuri mergem sa ii monteze un aparat care sa masoare cantitatea de oxigen pe care o primeste in 24 de ore.
E si mai slaba ca acum 2 saptamani, are doar 17 kg. Imi vine sa plang cand o vad dezbracata, e numai piele si oase.  Azi la EKG statea intinsa pe spate, cu ventuzele alea pe piept, si ii ieseau coastele in afara de parea un schelet.

Sper din suflet ca dupa operatie sa manance mai bine si sa mai puna un pic pe ea.

De mers la scoala nu merge anul asta, slava Domnului! Din fericire n-a fost nevoie sa incerc prea tare sa o conving pe madama de la comisie, pentru ca pumpkina care a facut toate testele foarte bine, la un moment dat a inceput sa glumeasca. Eu am vazut ce face dar am lasat-o in pace, nu i-am zis ca trebuie sa fie serioasa. Asa ca de pe o plansa intreaga cu desene a imperecheat corect 90% din ele, dupa care in loc sa imperecheze un peste cu o broasca, l-a imperecheat cu o pereche de pantaloni, ca asa i s-a parut ei amuzant.
Si statea pumpkina si se tavalea de ras, iar madama aia incerca sa ii explice ca pestele nu poate face pereche cu patalonii scurti. Pumpkina cred ca vizualiza in clipa aia, pestele imbracat in pantaloni scurti, asa cum de altfel am facut si eu vazand-o razand.

Dupa ce s-au terminat testele, ma pregateam sa bag la inaintare artileria medicala, cum ca nah, probleme cu galci, urechi etc.. greutate mica pentru ca nu poate sa respire si sa manance, d-astea.
N-a fost nevoie, ca madama s-a uitat la mine cu o mutra serioasa si mi-a zis ca pumpkina are niste probleme de concentrare, ca uite, n-a fost atenta si a imperecheat pestele cu pantalonii.

N-am contrazis-o, am fost chiar fericita, desi ca o ipocrita ce sunt, am pretins ca as fi ingrijorata. :))))))
Oricum mi se parea o tampenie, pumpkina face 6 ani abia pe 30 septembrie. Aia nascuti pe 1 oct merg la scoala in 2013, ea ar fi trebuit sa mearga anul asta.

Doctorita ei a fost si ea usurata cand a auzit ca nu merge la scoala anul asta, pentru ca desi e foarte inteligenta, este inca micuta. Si nu sta locului 5 minute decat daca se uita la desene. Da’ si atunci se batzaie cu scaunul.
Stiu ca se poate concentra daca vrea, dar de ce sa o indes in sistem asa repede? O sa fie mai bine pentru ea sa se duca de la anul. Acum ar fi fost cea mai mica din clasa, toti ceilalti copii ar fi avut aproape 7 ani, numai ea nici nu implinea 6.

Ah, si azi am reusit sa culc pufu. L-am bagat in patut pe la 12 fara ceva, si-a adormit la 12.50, pentru o ora jumate. Tot e ceva! Doctorita astazi mi-a zis sa nu ma mai stresez sa il culc daca nu vrea. Oricum ajunsesem la aceeasi concluzie.

Man, iar umbla cu stecherul de la lampa incercand sa-l bage in priza. Ma duc sa-l iau pe sus.

4 responses to “27.02

  1. de la joaca cu puta i se trage somnul ala😉

  2. Stai sa vezi cind o descoperi ca sor’sa are alta chestie in pantaloni…
    Bafta cu operatia pustoaicei…

    • da, atunci o sa fie palpitant, o sa intrebe toate persoanele de sex feminin daca si ele au vagin ca mami si ca sora-sa :)) pumpkina cand era mica intreba pe toti purtatorii de putza daca au penis sau nu :))))

      operatia s-a amanat pana pe 3 aprilie, pentru ca ii vor scoate si amigdalele si trebuie sa stam in spital 5-6 zile.

Lasă un răspuns

