pufulescu


Acum cateva nopti pufu s-a ghemuit langa mine, cu capul in jos, pe burta mea si spatele lipit de mine. Mi-am adus aminte brusc de el acum un an, cand era mic si-mi indesa calcaie pe sub coaste. Acum funduletul lui imi ajungea pana la barbie, si m-au lovit emotiile cand mi-am dat seama cat de mult a crescut.

Sarcina a fost o perioada groaznica pentru ca mi-a fost rau, dar bucuria de a sti ca in mine creste o fiinta umana, este indescriptibila. Iar acum, sa il vad, sa il simt, sa ii vad zambetul dintos, sa-l vad rozandu-mi cablurile prin casa, e o bucurie inca si mai mare🙂

Peste cateva zile pufu implineste 10 luni.

4 responses to “pufulescu

  1. să-ți trăiască și să-ți fie sănătoși. pupă-i și smotocește-i acu’, cât mai poți. peste câțiva ani (nu peste mulți), cu greu îi mai prinzi, nu vor mai „sta”🙂

    • da, mai ales pufulescu, stiu. o sa fie prea cool ca sa o lase pe mami sa-l smotoceasca. chiar si pumpkina sta cat sta, apoi se duce intr-ale ei.

  2. Acum 2 nopti C mi-a zis ca vrea sa doarma in camera ei… da… si stii ce am facut? dupa ce a adormit, am furat-o si am adus-o la mine in pat… deci la asta se ajunge, madam! Profita!

    • :)) nu esti normala! eu sunt fericita ca pumpkina doarme la ea in camera, ca ma cam saturasem de picioare in gura si intrebari de genul ” ce faci mami, dormi?” la 3 dimineata :))

Lasă un răspuns

