puf chirait si pumpkina cu amprente


Nemtii imi trimit mail ca cica se lanseaza nush’ ce Dacie la un salon auto, si cica vreau sa cumpar si eu, ca-i ieftina ca braga si nemaipomenita :)))

Pufu a dormit! Ma rog, s-a trezit un pic sa manance, ca era lihnit, mai ales ca ieri n-a prea mancat, dar s-a culcat la loc.
Dupa atatea nopti in care a plans incontinuu prin somn, nopti in care eu evident ca n-am reusit sa dorm, acum a fost linistit. Nici n-a prea tusit, ca i-am pus cateva picaturi de ulei de lavanda pe pernuta, asa ca m-am putut odihni un pic si eu.

Masculul era cu curu’ in sus, as always, asa ca atunci cand a plecat i-am trantit usa in nas. Azi n-o sa ma sune deloc :))

Pufu ieri cand l-am scos la plimbare n-a vrut in carut, ci doar pe langa. Pur si simplu cadea din picioare de oboseala, dar nu vroia sa stea in carut. Pana la urma a adormit impotriva vointei lui, ca era cam rupt.
A studiat fiecare fir de iarba, frunza cazuta sau cacat de ratza. Am aruncat cu paine la ratuste, de pe pod, iar pufu chiraia la ele printre stinghiile laterale ale podului. A fost foarte fericit, dar m-a terminat psihic si fizic. Era obosit, plangea ca vrea in brate, dar in carut urla cand il puneam.
Si sa cari 10 kile de pufos zvarcolit in brate, nu-i chiar asa usor, mai ales ca n-aveam decat o mana disponibila, cu cealalta impingeam carutul.

Ah, si ieri trebuia sa iau pumpkina de la sediul politiei, adica fix in capatul celalalt al orasului, numa’ ca eu n-am stiut. Ca paparudele astea de la gradinita, in loc sa ne dea si noua un program pe toata luna, sau macar pe saptamana, ele scriu pe cate o hartie pe pereti.
Hartii pe care le citestea pulea, ca eu n-am niciodata timp cand o iau, iar dimineata masculul daca vede poarta e bine, ce sa mai zic de pereti.

Am sunat-o disperata pe sor-mea care sta la 2 minute de centru, si am rugat-o sa fuga sa o ia. Sor-mea s-a urcat pe bicicleta si a plecat imediat. A ajuns la fix, mai erau doar pumpkina si inca un copil pe care tocmai il lua ma-sa.

Pitica era foarte incantata ca i-au luat aia amprentele si ca a vazut „inchisoarea” adica celula din sediul politiei :))
„Dar era goala pentru ca hotii au promis ca nu mai fac, si politia le-a dat drumul sa plece.
– cum asa? intreb eu
– pai nu puteau sa ii tina pe toti hotii in camera aia! ca n-au loc, de-aia le-au dat voie sa plece („sa pleaca” in versiunea pumpkinei)”

Unul dintre pustii de la gradinita s-a laudat la ceilalti copii ca taxu’ e hot si ca e la inchisoare pentru 5-10 ani sau pentru 15 ani, n-am inteles bine de la pumpkina. Trist.

 

4 responses to “puf chirait si pumpkina cu amprente

  1. Au luat amprentele copiilor? Si le-au inregistrat? Ti-ai dat acordul?
    Gestapo redivivus…

    • la asta ma gandeam si eu, sa stii. nu mi-am dat acordul, evident ca nu. nici nu stiu daca are rost sa mai fac acum scandal ca nah, n-as vrea sa ma stie orasul drept aia nebuna, dar nici nu mi-a cazut bine asa, ca idee.

  2. La mulți ani femeie!

  3. Femeie, la multi ani de ziua noastra!

Lasă un răspuns

