de departe


You need a home, to be homesick.

(stolen from Red Dog)

8 responses to “de departe

  1. aaaaaaaadevarat!

  2. Ti-o fi dor de maidanezii din Bucuresti?

    • nu, in niciun caz!!! n-am de ce sa fiu atasata de Ro, am spus-o si o repet. doar ca mi-ar fi placut sa simt in legatura cu vreun loc de sub soare, ca-i „acasa” pentru mine.

  3. o luna in caraibe la soare si-n hamac sub palmieri, cu un cocktail cu umbreluta-n el si-un gigoloi care te-ntreaba ce ti-ar mai dori „sufletu”, atunci sa vezi ce-nseamna homesick :))
    ia de-ncearca!

  4. Where I lay my head is home..
    bua, la mine´i simplu: fi´mea e patria mea.

Lasă un răspuns

