la drum de seara


Meh, ce vroiam sa zic este ca saptamana viitoare daca nu vine vreo calamitate, ies in oras! Imi scot pantofii verzi la plimbare sub neoane :))

Sper sa dansez si sa beau cel putin un pahar de vin. Mama Danei va fi ostatica mea. Planul este sa abandonam toti puradeii in grija masculului, si noi sa ne caram in oras. 
Eu m-am descurcat cu toti trei, de mai multe ori pana acum, n-o sa moara masculul daca face si el asta o data.

Nici nu stiu cu ce sa ma imbrac. Probabil ca voi esua intr-o pereche de blugi si un sacou, plus pantofii verzi. Da’ imi trebuie un tricou misto, si nu mai am, ca toate alea misto imi ajung undeva deasupra buricului acum.

Ma gandeam ca ar trebui sa fac poze, da’ zau ca  ies groaznic. Mult mai naspa decat arat de fapt. Nu inteleg de ce, ca in real life nu par asa grasa, dar in poze imi iese o fatza de zici ca ma indop numai cu carnati si bere. 

In fine, daca ies bine in poze, le postez, daca nu… nu. :))

In alta ordine de idei, pumpkina azi la gradi, dupa ce eu i-am zis pentru a catralioana oara sa nu se mai tavaleasca pe jos si sa se imbrace odata ca lesin acolo de cald:

„- pai asteapta-ma afara, ce, nu poti? ai picioare, poti sa mergi, deci poti sa iesi si singura!” 

Asta e replica copilului meu care are 5 ani jumate, copil pe care l-am sters la cur de cacati si i-am dat sa manance si i-am stat la capatai in nenumaratele nopti de febra sau muci. 

M-am enervat fix 2 secunde, pentru ca mi se zvarcolea pufu in brate, si el lesinat de cald, iar cand am iesit afara am uitat sa ma mai enervez pentru ca am dat de aer si m-am simtit mai bine. Iar bestia a iesit zambind pe usa, asa ca mi-a iesit incidentul cu totul din cap, pana acum dupa ce am culcat-o.

Bine ca-s ramolita, asa avem amandoua sanse sa prindem majoratul ei :))) 

2 responses to “la drum de seara

  1. lasa. be happy. eu am facut niste poze pentru un resume si arat ca moartea in vacanta…m-am ascutit la fata de zici ca am tras pometii cu pila…

Lasă un răspuns

