poze, ca iar am uitat sa le descarc


pantofii verzi, ca tot vorbeam de ei

pufu ascunzandu-se

pufu cand si-a dat seama ca totusi l-am gasit :))

in ziua in care impingea carutul, era un frig de-mi ingheta mie mana pe bara de impins, aia care-i infasurata in cauciuc, dar nu vroia sa dea drumul barei de metal de care se tinea

pufu si activitatea lui preferata: batutul ritmic in ceva mealic sau cu ceva metalic

poze cu pumpkina nex time

 

14 responses to “poze, ca iar am uitat sa le descarc

  1. Zambaret tare pufu🙂 Frumosi si pantofii verzi. Sau..si ei (a nu mi se lua in nume de rau, sper🙂 )

  2. hehe…ce dintisori de iepurila :))

  3. ce puf, cuier, pantofi, dinți…. ești bună, punct.😀

  4. cavelerul teuton

    cred ca multi nemti si-au rupt gaturile pe-acolo. am impresia ca faci ravagii pe-acolo, spune drept :))). pai aia vad asa picioare doar la TV :)))

    • 😀 multumesc :)) se pare ca merita sa locuiesc in varful dealului, ca tot impingand carutul in sus si-n jos, m-am mentinut gorgeoasa si sucitoare de capete :))

  5. pufu e mortal, iar despre pantofi n-am nicio parere pt ca nu i-am observat:)

    • 🙂 pufu e de-a dreptul letal cand nu vrea sa doarma, asa cum a facut azi.. :)) barbatii nu observa niciodata pantofii, constat asta inca o data :))

  6. si mi-am adus aminte de un banc apropo de verdele pantofilor (pe care nu i-am observat dupa cum spuneam)
    ion se-ntalneste cu gheo la crasma si-i spune:
    – auzi ma gheo, mi-om luat masina
    – da ione, si ce culoare-i?
    – no ma gheo, stii tu culoarea soarelui la asfintit?
    – da mah, rosh’ aprins.
    – no ashe e si masina, numa ca e verghe.

  7. pantofii ca pantofii, dar picioarele… vad ca domnii de mai sus au fost domnii si nu au zis asta pe fatza :))
    iar pufu e tare! cand li se pune una in cap (gen imp[ins carucior), n-o mai scoti nici cu frigu’ Lunii

    • da, pufu e Taur, si astia sunt cam fixisti :))
      cat despre umblatoare.. nah.. genele si mersul pe jos kilometri intregi toata viata, isi spun cuvantul, cred.

Lasă un răspuns

