badabim badabum


Sunt foarte curioasa ce-o sa arate divaisul care-mi monitorizeaza corazonul astazi, dupa ce-am vazut un film cu Liam Neeson tanar. Simteam ca realmente mi se frange inima vazandu-l cat de frumos era. Si cum privea, si cum o tinea pe tarfa aia in brate (tarfa aia fiind o actrita, evident, da’ mie nu mi-a placut de ea fiindca s-a pupat cu el).
Am avut palpitatii de cate ori aparea el pe ecran.
M-am tampit, am imbatranit, si in loc sa-mi vad de pampersii copilului,  stau si oftez intrebandu-ma de ce plm nu m-am nascut in State, ca sa am si eu o sansa la un catralion sa-l intalnesc for real.
Maine (am scris manie, ceea ce incep sa cred ca-i adevarat :))) cand or sa-mi citeasca alea EKG-ul, mi-e ca or sa decida ca am nevoie de pastile. Si probabil ca am, da’ nu de alea pe care or sa mi le dea ele :))

In ultima vreme n-am mai fost obsedata de ideea ca za oan a trecut cumva pe langa mine in timp ce eu imi prajeam neuronii cu masculu’, iar acum vad ca obsesia s-a transmutat spre „bale pe monitor” si vise cu ochii deschisi despre cum ar fi sa ma pupe Liam Neeson acum si sa arate ca atunci cand avea 36 de ani.

Yup. Fut nuci, dar verific-o pe asta afara:

Liam Neeson, daca te gugalesti cumva si ajungi pe blogul meu, sa stii ca io te iubesc!

4 responses to “badabim badabum

  1. ;))))))) don’t give up hope! Pentru toate oalele exista un capac potrivit

  2. Iese cu gelozii daca zic si io ca-l iubesc? Imi place vocea lui de mor! As putea asculta un film cap-coada cu ochii inchisi numai ptr vocea aia!

Lasă un răspuns

