m-am vopsit si-am iesit afara cu puradeii. cam atat.


Finally! M-am vopsit si mi-am scos oroarea aia de culoare nedefinita din par.
Cand m-am dus la coafor anul trecut, i-am zis aleia ca vreau suvite de culoarea mierii. Mi-a facut niste chestii in cap de culoare galbui-verzuie, ca mi-a dat doar cu imblonzitor. Decolorare cred ca ii zice in romana, da’ aici fiindca madam coafeza i-a zis blondierung, n-am mai stat sa scot dictionaru’ si asa a ramas: imblonzita.

Am tot zis ca ma duc la coafor sa repar dezastrul, dar cum mi-a cam ars si parul in actiunea asta de a ma transforma intr-o Barbie wannbe, am amanat in primele 2 luni, sa nu-l distrug de tot.
Vreo luna de zile imi cadea parul snopuri-snopuri, da’ nu m-am panicat, am zis ca mi-o trece la un moment dat, inainte sa raman cu doua fire valvoi in varful capului.
Eh, si dupa alea doua luni s-a facut frig rau de tot, numai de coafor nu-mi ardea, si nici timp nu prea aveam ca pufulete se rostogolea ca un biloi peste tot. Dupa ce-a terminat cu rostogolitul s-a ridicat in 4 labe si apoi a vrut in picioare, iar dupa faza asta n-am mai avut timp nici sa ma duc la buda, d’apai sa stau cateva ore pe scaun sa ma frezeze tanti.

Si uite cum a dat firul ierbii, eu am inceput sa merg fara caciula, si aratam ca o d-aia de ferentari, cu parul negru de-o palma la radacina si cu suvitele alea odioase  atarnand juma’ de metru pe spate.  Iar am inceput sa fac planuri sa ajung sa ma tund si sa ma vopsesc, da’ nu mi-au iesit. Tot ce-am putut sa fac, a fost sa ma opresc astazi la rafturile cu vopsea din Muller, si sa bag mana in prima cutie care semana cat de cat cu nuanta parului meu natural.
Mi-am luat Ciocolatiu- Castaniu inchis de la Syoss, si pot sa spun ca a fost prima data cand nu am simtit ca mi se jupoaie pielea dupa ce-am aplicat vopseaua pe par. Bine, nici nu m-am vopsit de prea multe ori in viata asta, cred de mai putin de 10 ori, oricum, si  aproape de fiecare data am folosit Loreal.

Mi-ar fi trebuit doua flacoane, dar e ok si asa, a acoperit bine firele albe, si mai ales odioseniile alea de suvite.
O sa ma mai vopsesc probabil peste o luna-doua, ca sa acopar bine de tot orice dovada ca am fost vreodata imblonzita, dupa care cine stie cand ma mai apuca.

Si dupa ce am batut atata campii despre cum m-am vopsit eu astazi (pe hol, ca in baie a pus masculul un bec de abia vad sa-mi dau chilotii jos), bag o poza cu pumpkina, amorezul si cuscra :)))


 

2 responses to “m-am vopsit si-am iesit afara cu puradeii. cam atat.

  1. ce ochisorii are pumpkina, sa nu-i fie de deochi! pre multi o sa-i alerge taica-sau cu pusca cand o mai creste oleaca…

Lasă un răspuns

