feelin’ good


 

Astazi iar a fost frumos afara. Am chemat-o pe maman sa stea cu pufarinul, eu am luat puradela si-am plecat afara cu ea. Am avut sesiune de joaca cu Dana, prietena ei cea mai buna.
Eu si mama Danei am avut migrene, habar n-am cum de s-a brodit asa, iar soarele care ne-a batut constant in cap, n-a ajutat prea mult. Dar a fost o zi frumoasa. Piticele s-au jucat, s-au certat, s-au impacat, au lins inghetata iar noi am lenevit uitandu-ne la ele si mancandu-le din ochi de frumoase ce erau.

Pe mama Danei n-o suporta nicio mamica de la gradinita, si asta nu pentru ca ar fi nebuna sau batuta in cap, ci pentru ca n-o intereseaza sa stea de vorba cu toate marmotele alea, asa cum nu ma intereseaza nici pe mine. Dar nah, ea fiind nemtoaica, se pare ca nu-i scuzabil.
Cred ca ne-am imprietenit cat de cat. Vorbim rar, pentru ca programele noastre nu se prea pupa, si de obicei ne intalnim in fata gradinitei unde stam cand avem timp, 10 minute la discutii inainte sa ducem ploadele tzopaitoare acasa. Dar conversatiile cu ea ea sunt placute, mult mai placute decat cele cu mama amorezului, ele doua fiind singurele persoane cu care mai apuc sa discut din cand in cand, in afara de mama si sor-mea.
Christine, mama amorezului, este o tipa ok, dar nu prea am subiecte de discutie cu ea, in afara copiilor. Nadia, mama Danei este insa destupata, amuzanta, si pasionata de lucruri care imi plac si mie. Azi printre altele am discutat despre dezvoltare durabila, si proiecte pe tema asta. Da, stiu, ce mi se pare mie interesant si amuzant, este pentru persoanele fara ochelari doar un bla-blah plictisitor :))

Ce vroiam sa zic este ca mi-a facut bine sa ies din vartejul asta casa-gradinita-cumparaturi-pampersi-biberoane-dinti etc..
Cred ca a trecut foarte mult timp de cand mi-am folosit ultima data capul si pentru altceva decat calcule privitoare la numarul de pampersi necesari pentru o iesire de  x ore si cate lingurite de lapte se pun in 150 ml de apa.

And it felt good.

 

3 responses to “feelin’ good

  1. te citesc de cateva luni bune si esti ca o gura de aer proaspat. am doua bloguri pe care le citesc cand vreau sa ma binedispun si al tau e unu din ele.
    numa’ bine la voi acolo!

  2. aha, deci și pe alte meleaguri se poartă discuțiile acelea între mame/bunici la grădi/școală. au și sacoșa în mână?…. bleah!
    la cât mai multe ieșiri plăcute🙂

Lasă un răspuns

