valiza rosie


Dimineti reci, pline de soare,  iarba crescand de azi pe maine,  flori galbene la fereastra mea cu orhidee si dorul meu de duca. Mereu acolo, nestins, mocnind ascuns sub straturile de carne, sub straturile de textile care-mi acopera imperfectiunile.
Intr-o zi cand imi va fi frig, voi disparea de sub ochii uimiti ai celor din jurul meu, intr-o combustie interna imposibil de stapanit. Dorul meu de duca va fi atunci liber sa-si impacheteze sosete, blugi, tricouri si chiloti in valiza rosie, si sa plece in lume.

Toata lumea ar trebui sa aiba o valiza rosie asteptand cuminte intr-un colt pe sifonier, atunci oamenii ar visa si ar zambi mai mult.

 

4 responses to “valiza rosie

  1. pot sa pun si eu valiza mea langa a ta? presimt ca o sa avem ce discuta sub cocotieru’ ala pe plaja😉

    • 🙂 cu mare placere :)) daca ne adunam mai multi, o sa trebuiasca sa cumparam o insula numai sa avem unde ne pune valizele :))

  2. mânere la şifonier, ce să te mai încurci cu valiza ?
    sau mai bine rămâi la romanele siropoase, mai fain s-auzi viorile la sfârşit decât combustia aia :))
    (mai bine să mă fi abţinut?)

Lasă un răspuns

