de dragoste


Un zombi, doi zombi, eu zoamba tu zomb.

5 responses to “de dragoste

  1. Pride and Prejudice and zombies?

    • cre’ ca fix asa as putea spune: au fost odata ca niciodata, doi zombi, da’ care din cauza de mandrie si prejudecata, acuma se numara pe rand, ea zoamba el zomb🙂
      in alta ordine de idei: n-ar fi absolut da’ absolut bestiala o versiune Pride and Prejudice cu zombalai? :)))))

  2. Cică există o carte și se face și-un film după ea. Sau așa am văzut eu într-un 3lăr al creazymonkeyz.🙂

    Hm, nu credeam că mi-a apărut primul comentariu. Sunt foarte frustrată că nu m-a lăsat să comentez nelogată.

    • doar fin’ca n-ai mai comentat pana acum sub forma ta umana de leguma😀, de-aia n-a aparut imediat comentariul
      despre ce vorbesti acolo? mandrie si prejudecata cu zombilici?

  3. Na, era creativemonkeyz. Eu sunt crazy, se pare.

    N-am citit cartea și nici nu cred c-am văzut-o pe undeva prin librării, dar tocmai am gugălit-o și există. Zombies nu-s my thing așa că nu cred c-o s-o citesc. Și nici la film nu prea cred c-o să mă uit.

    Sper să fie numai o fază și să vă numărați din nou impreună, doi zombi.🙂

Lasă un răspuns

