dancing queen


Aseara am iesit in oras. Am fost la discoteca :)) Ma amuza sa-i zic discoteca, da’ in sfarsit, ideea principala e ca am dansat. Mult.
E un club chiar in aeroport in Nurnberg, si e chiar super-ok. Muzica a fost numa’ 80-90, clubul era plin de mamaitze si tataitzi, iar eu si tipa cu care am fost eram de-a dreptul tinere si gorgeoase, asa ca self esteemu’ a mai crescut cu vreo 10 puncte dupa aseara.

In dimineata asta ma dor genunchii si-s absolut chiauna de nesomn, ca imediat ce-am intrat in casa am gasit bilet pe hol de la mascul cum ca sa il trezesc cand vin, ca sa se mute in camera pumpkinei. Urma sa primeasca un telefon intre 5 si 7 dimineata ca sa se intalneasca cu un amic in trecere prin Nurnberg.

Cre’ ca doar din sadism mi-a lasat biletul, ca sa nu dorm eu, ca de plecat a plecat acu’ 10 minute, adica la 9.

Nu zic, a fost super misto sa ies la dans, dupa ce ultima data cand am dansat a fost cu J in club A, pe la inceputul lui 2009 sau poate sfarsitul lui 2008, ca nu mai tin minte exact.
Mi-a placut si ca nu m-am simtit ca la gradinita, pentru ca nu erau d-astia tineri, ci doar bosorogi ca mine care – culmea!  au dansat toata seara. Cred ca erau la felde ne-iesiti ca si mine :)))

Erau evident foarte  multe ciudatenii pe-acolo, gen o tanti imensa intr-o rochie mulata mov sau un nene cu sacou de catifea si plete soioase pe umeri, dar noi n-am bagat pe absolut nimeni in seama. Am stat chiar in fata langa digei, si ne-am tot ferit picioarele de paharele care cadeau de pe boxa de langa noi din cauza vibratiilor.
Dar a fost fuuuuuuuun. Sper ca data viitoare cand ma ies la dans sa fie mai curand de 3-4 ani😀

One response to “dancing queen

  1. ai şi tu răbdare pân’ la majoratu pumpkinei, ce atâta grabă?

Lasă un răspuns

