2 zile inainte de


Maine de dimineata ma duc sa internez pumpkina. Mi-e groaza, pur si simplu! 
Atatea zile de spital..
Eu o sa ma duc sa o vad in cursul zilei, masculul va ramane cu ea in spital pe toata perioada. El zice ca nu-i nevoie sa ma duc in fiecare zi, mai ales ca e destul de departe, dar cum sa NU ma duc??
Sper ca totul sa decurga bine, sa nu aiba probleme dupa operatii si sa o vad fericita mancand tone de inghetata.
Primele zile or sa fie destul de grele, iar ea este atat de mica!
Simt ca mi se rupe sufletul cand ma gandesc la ea, asa cum va sta acolo, cu perfuzii si neputand sa alerge si sa se joace normal. 

Stiu ca e mai bine pentru ea sa fie operata decat sa stea asa, dar e puiul meu mic, si nu pot sa nu ma gandesc ca as prefera sa ma doara pe mine decat pe ea. 

Incerc doar sa ma gandesc la partea buna: galuscuta va putea manca inghetata, n-o sa se mai sufoce din cauza polipilor si a amigdalelor supra-dimensionate, si nici n-o sa mai aiba probleme de auz. 

Poimaine va fi operatia, maine e doar internarea si pregatirea. 

8 responses to “2 zile inainte de

  1. ufff😐 o sa fie bine…cu piticii de obicei toata lumea se poarta frumos. tinem pumnii sa fie totul ok!

  2. daca trebe…lasa, ca e taica´su cu ea, o sa´ti vina acasa operata de amigdale si tac´su spalat pe creieri :o))sa vezi conflict pe marginea recistigarii sferelor de influenta :oP
    Mai bine baga o reteta valabila de cozonac,pe net m´am spart de ris, sa vezi ce texte baga gospodinele ” in bucatarie tre´sa fie cald…ca sa fie bine”, hagi cu ovare :o))

    • n-au zis si ca tre’ sa dai 100%? :))
      n-am reteta de cozonac, masculul se ocupa de asta, eu prefer sa cumpar decat sa ma chinui o zi intreaga in bucatarie😀
      cat despre mascul spalat pe creieri.. :D:D:D:D abia astept sa vad cum rezista, da’ presupun ca o sa fie fericit, ca la cate surori medicale nefutute exista, sigur o sa gaseasca cateva care sa-i zambeasca si sa-i faca cafea proaspata :))))

  3. O sa fie bine, Blo. Stiu, doare al naibii sa iti vezi puiul asa, dar treci tu si peste asta si o sa va bucurati impreuna de multa, multa inghetata.
    Toate bune si sanatate dovlecelului.

  4. multa sanatate, draga mea. si eu am operat-o pe junioara de polipi pe la 6 ani si a fost totul ok, aici in romanica, apoi la voi acolea. mai nasol e pentru mama, emotii si temeri. dar e mai bine asa, altfel ajunge sa se opereze de amigdale la mii de ani ca mine, si mama ce nasol a fost…
    tinem pumnii.

    • stai ca nu se termina asa usor.. factorul de coagulare e cam mic, asa ca tre’ sa faca niste teste, abia apoi putem reprograma operatia.
      stii cat mi-a luat sa o conving ca e ok totul sa ca va fi bine? dar astazi de dimineata a plecat la spital zambind. sper sa mai reusesc o data schema, data viitoare.
      multumesc pentru pumnii stransi🙂

Lasă un răspuns

