traume


Ghici cine se dadea cu bicicleta azi-dimineata incepand cu 9 jumate, cand erau vreo 2 grade afara?
Raspuns corect: Blo si Pumpkina!

Pentru ca m-a capiat de creieri si i-am promis ca azi iesim cu bicicletele, mi-am petrecut 2 ore dardaind de frig si dand la pedale. Eram atat de inghetata, ca mi-a luat mai mult de o ora sa-mi incalzesc bucile si copanele, iar saua bicicletei in combinatie cu cusaturile jeansilor, mi-a dat niste senzatii de neuitat, de ma doare fofo numa’ cand imi aduc aminte.

Partea buna a fost ca pumpkinoasa a bagat in ea ca sparta🙂 daca continua in ritmul asta poate ajunge si ea la o greutate normala.

Pufulete n-a vrut sa manance de pranz, dar o ora mai tarziu a pus mana pe castronul cu cartofi prajiti si a inceput sa indese in gurita. Pumpkina cand l-a vazut, a mai vrut si ea, asa ca au sfarsit prin a se bate pe castron.
Aproape de sfarsit, pumpkina a impartit pe fundul castronului cartofii ramasi, luand ea gramada mai mare si explicandu-i pufuletelui ca ea e mai mare si mananca mai mult, iar grasul mic s-a enervat ca asta ii cara cartofii de sub nas, si a inceput sa traga de gramada ei.  Au fost tare dulci amandoi, numa’ eu eram cam stresata ca nu il las pe pufulete sa manance chestii prajite, si mai erau si plini de ulei pe degete. Ulei pe care parca-l vedeam intins pe toate canapelele mele verzui.

Ah, si apropo de ulei:

Ieri seara stateam in bucatarie, de vorba cu infamul. La un moment dat  imi desfac elasticul cu care imi prinsesem parul, sa mi-l pun din nou cum trebuie, ca alunecase. Dupa ce-mi strang parul in coada, observ ca e ud la varfuri si ca miroase dubios. Cand ma uit in spatele meu, dau cu ochii de tigaia cu ulei pe care o pusese masculul pe pervaz.
Sa mai spun ca m-am spalat de 3 ori pe cap si o data cu balsam si tot mi se parea ca e uleios si ca miroase funny? Si tot uleiul ala scurs pe spate odata intrata la dush, de am mirosit din cap pana in picioare, plus senzatia de neuitat pe care am avut-o incercand sa spal de pe mijlocul spatelui,  dara mirositoare.

Uite-asa mi-am facut si tratament-masca de par. Doar ca in loc de ulei de masline eu am folosit d-asta de floare, si in loc sa fie extravirgin, era un pic folosit la nush’ ce plm a prajit masculul.

Da’ acum sunt fit dupa ce  m-am invartit cu bicicleta 2 ore p-afara, si am si par matasos, nah!

3 responses to “traume

  1. ce bine ca te aud optimista. asa, ce daca sunt doua grade? si la noi e cod galben de frig si ninsori, dar eu mi-am umplut casa de flori si nu imi pasa. 🙂

  2. si eu, si eu! am mereu flori in vaze si in geam🙂
    abia astept sa se mai incalzeasca totusi putin, ca sa pot iesi cu bicicleta dimineata la prima ora. am devenit dependenta de vajaiala de la rasaritul soarelui, doar eu si rotile fosnind pe asfalt🙂

    • si eu primavara renunt la masina pt bicicleta. nu si cand muncesc :)) dar in rest, clar, doar sunt biciclista de cand aveam 5 ani, dupa alti doi ani de triciclista🙂
      si pumpkina o sa fie bine, o sa vezi😉 la 6 ani am scapat si noi de probleme, organismul capata imunitate si o sa fie tot mai bine.

Lasă un răspuns

