poze


Duminica am evadat o ora pe-afara cu bicicleta. M-as fi plimbat asa ore intregi. Era pustiu, insorit, si ma simteam libera. Imi inghetasera mainile pe ghidon si urechile din cauza vantului, insa nu mi-a pasat.
Acasa mi-a luat vreo jumatate de ora sa incep sa-mi simt mainile, dar m-am incarcat cu atata energie, cat pentru o saptamana intreaga🙂

Azi-dimineata cand am dus pumpkina la gradinita, am vazut pozele pe care le-au facut la politie. Ce umor sinistru au si nemtii astia… sa bage copii de 5-6 ani dupa gratii si sa le faca si poze. Bine ca nu i-au legat si cu catuse sau ca nu i-au interogat stil Gestapo!

 

15 responses to “poze

  1. ochioși copii frumoși🙂
    în fotografia siluatei tale se vede o a treia pereche de ochi sau este doar o umbră?

  2. in care fotografie, ca nu inteleg?

  3. Pai vad ca nu-s prea tristi aia micii dupa gratii🙂
    Pisicuta ta are niste cearcane cam ciudate in poza cu fra-su. Dar is superbi amandoi. Si ochiosi😀

  4. Moaaaaama ce mare a crescut ochiosu`!!!!
    Sunt niste frumosi amandoi.

  5. sărbatori fericite, Blo!

  6. ce ochi are pumpkina, d-aia mari si albastri, numa’ buni de belele… ptr ta-sau😀 pufosu e adorabil!

Lasă un răspuns

