I love to love


Vroiam sa spun ca-mi fac de cap cu primavara asta nazuroasa. Ba e frig, ba e cald, ba e soare, ba nu e.. dar n-are importanta. Copacii-s verzi, campurile au inverzit si ele iar eu daca as avea un penis as umbla cu el sculat non-stop.
Cre’ ca e si asta o problema la cap, dar primavara cand miroase a pamant, a iarba si a flori de mar, ma apuca amoku’.  Iar daca cumva tunde careva iarba, o iau razna garantat.
Stiu si de unde mi se trage: de la Plaiul Foii. Eram juna si virjina si ma iubeam pe uscat cu amorul vietii mele, ca n-aveam curaj sa o fac pe bune. De-aia am ajuns sa tremure ovarele in mine numai cand imi miroase a iarba proaspat cosita :)))

Masculu’ e ca de obicei rece la tot ce mi se intampla mie, asa ca nu va asteptati la povesti erotice in saptamanile urmatoare. Poate doar daca ma apuc sa vizitez vreun sex-shop, da’ nu garantez.

–––––––––––––

M-am gandit mai bine daca nu cumva ar fi cazul sa fiu deprimata, ca n-am job, n-am bani, n-am destui pantofi, n-am vazut marea de ani de zile..dar zau ca nu-mi vine. Dunno. Cred ca’s fericita. Sau inconstienta, adaug acum cand recitesc lista de mai sus, dar nu cred ca mi se trage de la iarba cosita :)) Cred ca pur si simplu am asa, o faza cand mi-e drag totul si cand nimic n-are colturi. Un moment rotund si frumos, fara tristeti mucegaite pe la incheieturi.

 

One response to “I love to love

  1. la toti e fute primavara ecosistemul..ce sa faci…asta e

Lasă un răspuns

