daca zic mama, zic balamuc


Inca imi miros mainile, desi m-am spalat. Existenta mea glamuroasa presupune si activitati d-astea recreative cum ar fi spalatul vomei de pe podele.

Pufu in seara asta a avut bazdaci, s-a culcat la 10 dupa  ce a topait prin pat, a chirait, a urlat, a plans, a vomat.

Sunt inca plina de spume si epuizata. Nervoasa din cauza maica-mii, epuizata din cauza pufosului.

Azi dupa pranz, m-am dus sa o iau pe pumpkina de la gradinita si am lasat-o pe mama sa il culce pe pufu. L-a culcat. Imbecila cum sunt, am zis ca e ok copilul, sa nu mai intru sa scartie usile si parchetul, sa-l las sa doarma.
Doua ore jumate mai tarziu s-a trezit grasutul plangand. Cand m-am dus sa il iau din patut, sa imi stea inima in mine de nervi si nu alta. Pufu era in body, si ala desfacut si fluturandu-i peste burta, si in pampers, si fara patura. Piciorusele ii erau inghetate, pampersul era rece-rece si plin de pipi, bietul copil cred ca mai avea putin si dadea in hipotermie. Iar eu care-s o dobitoaca, inca mai credeam ca maica-mea o fi ea dementa, dar inca n-a luat-o razna definitiv. Wrong!
Pufu n-avea nici macar sosete in picioare. Ca era cald, a zis mama, care cat a dormit pufu a dormit si ea pe canapea invelita cu o patura si mai avea si o vesta pe ea.

Si tot ea s-a enervat ca de ce m-am enervat eu pe ea. Pufu a tot stranutat toata dupa-amiaza, sper din suflet sa fie ok.

Mi-e rau de nervi. Cum plm poti sa culci un copil dezbracat in felul asta, cand afara chiar nu e cumplit de cald, sa zici ca lesina copilul daca nu-l despoi.

Incep sa nu mai fiu dezamagita de comportamentul astora din familion, pur si simplu imbecilitatea lor a devenit o constanta, nu am cum sa mai fiu dezamagita din moment ce stiu clar ca indiferent ce s-ar intampla, ei vor da cu mucii in fasole si ma vor umple de nervi.
Iar pe mama, desi recunosc ca ma mai ajuta atunci cand n-am pe unde scoate camasa, pe mama as trimite-o cu primul zbor de agrement spre Marte sau p-acolo. Sa se duca sa futa si alte sisteme, nu numai pe-al meu. Parca vad ca o instaleaza martienii in prima farfurie zburatoare cu directia „urmatoarea galaxie”, dupa ce le va ordona si lor viata.

Altfel, floricele, fluturasi, pasarele, iarba verde-cer albastru, nema bani, da’ macar suntem intregi. Muuuult mai intregi decat restul personajelor din familiile noastre puse la gramada.

 

Lasă un răspuns

