pufilakis


Azi l-am inhatat pe pufulakis si am plecat la piscina.
Pampersii speciali pentru bazin, cumparati in toamna ii stateau cam asa.. pe varful bucilor si exact pe bucatica aia grasa dintre burtica si putza, dar am zis ca merge si-asa, din moment ce nu-l pot lasa in fundul gol.

Cand am ajuns acolo, l-am dus direct la bazinul mare de afara. Cand am fost ultima data, asta toamna, pufu inota ca un catel. Acum a privit speriat in jur si s-a agatat de mine ca un pui de cimpanzeu. 
Usor-usor s-a relaxat, ba chiar la un moment dat statea cu o ureche pe inima mea, cu capul in apa, iar eu il tineam doar un pic de fundulet si de cap, in rest plutea. A adormit asa, zambind si privindu-ma in ochi, si-ar fi dormit mai mult de 10 minute daca nu ma miscam eu aiurea si nu-i intra apa in nas.
Dar alea zece minute au fost magice. Bataia inimii de sub urechea lui stanga, apa calda, sentimentul de siguranta pe care-l avea in bratele mele, cred ca toate astea i-au adus aminte de timpul petrecut in burtica. 
Ma uitam la el, la puful de pe bratele lui si de deasupra buzei superioare, la manutele lui mici dar atat de masculine, si ma gandeam ca in urma cu fix un an habar n-aveam cum arata iar peste cativa ani (care vor trece mult prea repede) va fi un barbat in toata firea. 
O sa ma uit la el cum ma uit la pumpkina, si desi probabil ca va fi cu cel putin un cap mai inalt ca mine, voi continua sa-l vad asa cum era astazi in bratele mele. 

 Maine pufu implineste un an. La 8.27 dimineata.

Il iubesc de nu mai stiu de mine🙂 Desi este un copil foarte activ si-mi iese sufletul alergand dupa el toata ziua, este absolut minunat. 
Cand dispar din raza lui vizuala pentru 10 secunde si se prinde ca-s pe WC, mutrisoara lui strambata a plans se transforma dintr-o data in cel mai senzational zambet produs vreodata de un mascul pe suprafata planetei. Deschide usa toaletei, ma vede zambind la el, rade si fuge repede sa traga de niste prize sau de galeata de gunoi pana nu apuc eu sa ies.

Ieri l-am spalat de rahati ca se mozolise cu totul, dupa care a fugit asa in putza goala prin casa. Se oprea din cand in cand sa se apuce mai bine de cuc, si tragea de el de-am zis ca il rupe. Cum incercam sa il prind, fugea, si era atat de simpatic incat mai mult radeam decat sa-l fugaresc.  

Am mai zis ca-l iubesc?🙂

 

7 responses to “pufilakis

  1. La multi ani Pufului tau si sa creasca mare si sanatos.

  2. La mulți ani!🙂

  3. la multi ani pentru maine dimineata! Sa creasca mare si fericit! dar felicitari si tie…ca tu ai dus greul la treaba asta😛

  4. La multi ani amandurora, si sa fiti sanatosi si fericiti pentru inca muuuuuuuuuulte aniversari de acum incolo🙂
    Senzationalilor =D>

  5. multumesc mult pentru urari🙂 o sa pun si poze de la eveniment mai pe seara

  6. Doamne, are deja un an!! Sa creasca mare, sanatos, destept si viril, daca tot se trage de putza :))
    si pumpkina sa fie sanatoasa si frumoasa si desteapta cu mama ei cu tot.

Lasă un răspuns

