Notă

neste poze


Pufulete in dimineata zilei de 3, imbracat festiv in pijamaua de James Bond🙂

Image

mama lu’ Pufulete cateva ore mai tarziu (ca pitzi in oglinda), o viziune in alb si roz, ca doar mergea la gratar si vroia sa se asigure ca nu face munci murdare :))))

Image

mustati de sambata🙂

Pumpkina arata ca un muschetar, Pufu ca don Leoncio :))

Image

Image

De ziua lui Pufu am iesit la gratar. Din pacate pentru ca am asteptat toata ziua acest eveniment, in mai toate pozele apar infulecand ca disperata, cu niste falci de hamster. Asa ca nu le-am postat, sa nu ma fac de ras in ultimul hal🙂

Inca nu-mi vine sa cred ca a facut deja un an! Parca ieri eram la maternitate si dormeam cu el pe mine ca sa il simt cand vomita in somn.

Cand mi-oi mai reveni cu capul, o sa mai scriu, pana atunci mi-e teama ca n-o sa aveti parte de prea mult entertainment pe blogul meu. N-am energie sa scriu, iar bancuri doar ca sa intre lumea sa se rada, n-am chef sa postez.

Desi… :))

Discutie intre un neamt si un englez, vorbind despre varsta fiecaruia:

englezul: i’m thirty
neamtul: i’m dirty too!

banc spus de catre o nemtoaica, atunci cand i-am zis bancul asta:

In largul coastei germane, o nava se afla in pericol si emite semnalul de alarma:

– may day, may day, we are sinking !
patrula de coasta raspunde:

– vat are you sinking about?

acestea fiind zise, ma duc la nani!

4 responses to “neste poze

  1. Ce mare s-a facut pufuletele tau. Pupici pe obrajorii aia bucalati :)) .

Lasă un răspuns

