a perfect day


Ziua mea perfecta  incepe cu o lipsa a galagiei.
Ma trezesc  si-mi ciulesc urechile in asteptarea chiraiturilor matinale. Nu se aude nimic, asa ca ma panichez o secunda pentru ca e lumina afara iar ei nu se aud deloc, apoi ma linistesc:  sunt plecati de acasa pentru toata dimineata.
Ma intorc inapoi pe burta si  mai lenevesc un pic. Perdelele flutura in bataia brizei, exact asa cum mi-am imaginat atunci cand le-am cumparat. Albe, semi-transparente, atarnand pe podeaua de lemn.
Ma intorc pe-o parte si-mi admir unghiile de la picioare: rosii ca sangele pe fondul bronzat al pielii, contrastand aproape indecent cu albul cearcefurilor.
Picioarele mele sunt facute ca sa stea incolacite in jurul unui barbat, imi spun in timp ce le intind in aer in figuri de balet..
Mirosind a lavanda dupa dus, stau in fata dulapului si nu ma hotarasc cu ce sa ma imbrac. Adica stiu: o rochie alba. Toate rochiile mele de vara ar trebui sa fie albe, sa nu uit sa contrastez un pic cu albastrul cerului si cu propria-mi piele.
Imi place sa stau asa cu tine, sa lenevim in fata farfuriilor manjite de ciocolata, cu un platou cu fructe la indemana si neaparat un pahar cu sampanie si suc de portocale. E ziua mea perfecta, pot sa beau sampanie la micul dejun daca asa vreau..
Iti povestesc despre gandul meu de mai devreme: cum ca picioarele mele sunt facute ca sa fie incolacite in jurul unui barbat, iar tu razi si-mi zici: tarf-o!
Sigur ca ma gandesc la sex, vara mai mult ca oricand, asa ca vorbim prostii, ne povestim vise si fantezii.
Mai bem sampanie, lenevim, tacem impreuna. Imi place sa tac cu tine, pentru ca te simt aproape si n-am nevoie de cuvinte ca sa stii ce simt.
Inot, plutesc, ma odihnesc pe nisipul fierbinte. Imi ingrop degetele de la picioare in nisip si stau asa, privind marea cu barbia pe genunchi. As putea sa stau o vesnicie in locul asta, dar ii aud pe copii venind. Infometati, incantati de expeditia in care au fost de dimineata, murdari de inghetata pe barbii si pe manute.
Mancam, Ei vorbesc de-ale lor, noi de-ale noastre, copiii infuleca pe nemestecate si fug la joaca.
Ziua asta e asa frumoasa,  incat trebuie traita alunecand din secunda in secunda, facand cate-o pirueta din cand in cand si zambind dinauntru in afara.

Dupa ce bag copiii la culcare, ma intind, ma intind ca o matza, iar el imi scoate usor rochia peste umerii arsi de soare si ma trage sub dus.
Ne iubim ca intr-o zi perfecta de vara,  ca si cum am pluti, ca si cum gesturile cu care ne mangaiem ar fi alge alunecand pe trupurile noastre calde.
Spre mirarea mea, eu adorm prima, ingropata in moliciunea patului, ascunsa sub cearceafurile pe care mai devreme le-am aruncat de pe pat cu gesturi febrile.

Ma trezesc sarutarile lui usoare pe umeri, pe ceafa, acolo unde stie ca mi se infioara trupul pana la ultima celula, daca ma saruta. Zambesc cu ochii inca inchisi, iar in secunda urmatoare patul incepe sa se zgaltaie sub topaielile copiilor.

Iesim la plaja cu totii, iar  noi doua bem mojitos in timp ce privim acrobatiile pufosului si gratia cu care se misca fetele. Ne imbibam cu frumuseste pentru inca o mie de vieti de-acum incolo.
To Sipping mojitos, J!

 

4 responses to “a perfect day

  1. Da fata, sampanie la mic dejun, clar ca merge…
    Parca simt vara in postul tau🙂

    Mai tii minte in vara aia in care eram leftere si stateam cu orele in parc, band apa plata si numarand tigarile – stiu ca am mai zis de vara aia dar una din amintirile mele bune, confortabile…
    Tarf-o, de ce-ai plecat?…

  2. vara aia este unul din lucrurile care ma ajuta sa nu o iau razna definitiv uneori.
    cateodata imi aduc aminte de tine intr-o zi friguroasa de iarna, cand incepuse sa ninga iar tu erai ca o floricica, in camasa si o jacheta foarte subtire iar eu credeam ca ne vom plimba impreuna pana la Romana,chiar si cand vom fi fost pensionare.
    luv iu, J!

  3. Infofolit-o :))

  4. 😀 cred ca te iau de data asta :)) aici erau minus vreo 20 de grade iar eu umblam cu urmatoarele: una bucata maieu, un pulover pe gat, geaca subtire. cred ca m-am cam obisnuit cu frigul, daca eu la 10-11 grade pot merge fara jeansi, doar rochie, pulover si sandale si nu ma invinetesc de frig😛

Lasă un răspuns

