la gradina botanica


Astazi am avut de umblat prin doua orase, asa ca am plecat cu totii si-am zis ca o sa fie placut sa ne plimbam un pic.
Din fericire, pe mascul l-a strabatut o idee geniala, asa ca am cautat gradina botanica pana am gasit-o, ca e tare ascunsa.
Am ramas uimita ca nu se platea nimic pe nicaieri dar m-am bucurat ca romanu’ la pomana.
Peste tot flori care miroseau frumos, stropitori pe sub care alergam cu pumpkina, pufu care a adormit aproape imediat ce-am intrat, muuuult soare, sere cu plante tropicale si pasarele cantand prin copaci.  De atata bucurie si efort fizic, pe la 12 ne era o foame de-am fi ros copacii, asa ca am iesit, am intrat in primul supermarket de unde-am iesit romaneste cu mezel, cascaval, rosii si paine si ne-am intors sa mancam in natura.
N-am plecat cu sandwichuri dupa noi, pentru ca stiam ca va fi foarte cald, si n-avea sens sa le caram asa flescaite toata ziua in geanta.
Dupa gradina botanica, ne-am dus la clinica sa vorbim (again!!!!!!!!!!&$*&#(*Y&^R$%^&*(^@#$%^&*(()(&^&^$#%^*&(*() ) despre operatia pumpkinei. A aparut un doctor care mie mi s-a parut ca abia a atins varsta legala pentru a putea conduce  masina, dar dragalas. Chiar foarte dragalas, dar dupa cum spuneam, mult  prea tanar ca sa fie interesant.

Dupa ce ne-am petrecut 4 ore asteptand pe diverse holuri si discutand cu diversi si diverse, am reusit sa scapam si de-acolo.
Ne-am urcat in masina storsi, lesinati, terminati, kaput si tot ce-i sinonim cu „pur si simplu mi se inchideau ochii de oboseala”, si ne-am tarat spre casa. Pumpkina a vrut geamul deschis si nu aer conditionat, asa ca am transpirat ca porcii pana acasa, dar ei i-a batut pleata in vant.

uite si poze din gradina botanica

Poze proaste facute cu telefonu’ ala smecher al masculului

si poze mai bune facute cu telefonul meu care-i muuuult mai prost ca al masculului😀

Pufosii erau obositi cand m-am gandit eu sa scot telefonul din geanta sa le fac poze, asa ca asta a iesit

 

4 responses to “la gradina botanica

  1. ce frumoase sunteti!

  2. mnoa, ca mere, mi-am resetat parola la un cont de wordpress pe care nu l-am creat niciodata, sau nu imi aduc aminte sa fi creat asa ceva. numa sa-tz zic:)

    • :)) nu stiu mah ce are mizeria asta de wp, vad ca le pune bete in roate persoanelor care ar avea chef sa comenteze

Lasă un răspuns

